رای کمیته استیناف درباره درخواست تجدید نظر گل گهر هنوز صادر نشده است

به گزارش کلوب فارسی، تهران (پانا) - عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تاکید نمود که رای نهایی کمیته استیناف برای پرونده کسر 7 امتیاز از گل گهر سیرجان هنوز صادر نشده است.

رای کمیته استیناف درباره درخواست تجدید نظر گل گهر هنوز صادر نشده است

پس از انتشار رای کمیته استیناف درباره پرونده اعتراض باشگاه گل گهر درباره کسر 7 امتیاز از این تیم، ابهاماتی درباره این حکم وجود داشت و بعضی این حکم را رای نهایی پرونده به وسیله کمیته استیناف تلقی کردند.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت وگو با پانا درباره ابهاماتی که این رای دارد، گفت: این رای که امروز کمیته استیناف صادر نموده رای نهایی درباره دادخواست اعتراض باشگاه گل گهر سیرجان نیست بلکه پاسخ به درخواست دیگر این باشگاه است. آنها درخواست نموده بودند که کسر 7 امتیاز تا زمان رای نهایی استیناف مد نظر قرار نگیرد که استیناف با این درخواست مخالفت کرد، ولی به هیچ عنوان ایم رای نهایی نیست.

وی ادامه داد: پرونده اعتراض گل گهر سیرجان روز دوشنبه به کمیته استیناف رسیده و ما دیروز هم جلسه داشتیم و باید آنالیز بیشتری روی اسناد و مدارک صورت بگیرد تا رای صادر گردد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خاتمه درباره زمان انتشار رای نهایی گفت: این پرونده احتیاج به آنالیز بیشتر دارد و در یک جلسه نمی شد درباره آن نظر داد. جلسه سه شنبه هفته آینده هم به آنالیز این پرونده اختصاص دارد اما اینکه چه زمانی رای صادر گردد معین نیست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 116

به "رای کمیته استیناف درباره درخواست تجدید نظر گل گهر هنوز صادر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای کمیته استیناف درباره درخواست تجدید نظر گل گهر هنوز صادر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید