پیشنهاد فرهاد مجیدی به گزینه پرسپولیس

به گزارش کلوب فارسی، سعید صادقی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان یکی از بازیکنانی است که چند لیگ رجحان در پی جذب او هستند. از سپاهان، استقلال و پرسپولیس به عنوان باشگاه های خواستار صادقی نام برده می گردد، اما مدیر برنامه های این بازیکن چند بار اعلام نموده که این بازیکن فعلاً با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.

پیشنهاد فرهاد مجیدی به گزینه پرسپولیس

سعید صادقی به همراه تیم ملی در اردوی قطر حضور دارد و قرار است همراه با سایر ملی پوشان راهی تهران شوند، اما برخلاف اخباری که در مورد توافق این بازیکن به گوش می رسد او هنوز تصمیم قطعی خود برای ادامه فوتبالش را نگرفته است. صادقی که از چهره های برتر لیگ بیست و یکم به شمار میرود شاید برخلاف پیش بینی ها، تصمیم دیگری بگیرد.

گفته می گردد صادقی قرار است پس از حضور در تهران بلافاصله راهی امارات گردد تا مذاکراتی را در این کشور انجام دهد تا بلکه بتواند به عنوان لژیونر فوتبال خود را ادامه دهد.

صادقی که ویزای امارات برای او تهیه شده مذاکرات با اتحاد کلبا امارات انجام خواهد داد که سرمربی گری این تیم بر عهده فرهاد مجیدی است. این بازیکن در صورتی که با این باشگاه اماراتی به توافق برسد به عنوان شاگرد فرهاد مجیدی کار خود را ادامه خواهد داد.

در صورتی که صادقی نتواند در مدت چند روز حضورش در امارات با اتحاد کلبا به توافق نهایی برسد آن موقع مذاکرات او با پرسپولیس جدی تر از همواره خواهد شد و این موضوع باعث می گردد تا شانس سرخ پوش سعید صادقی بالا برود. هر چه که هست باید منتظر روز های آینده ماند و دید که بازیکن پر سر و صدای این روز های فوتبال ایران کدام تیم را برای ادامه فوتبال انتخاب خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 235

به "پیشنهاد فرهاد مجیدی به گزینه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد فرهاد مجیدی به گزینه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید