اعلام آمادگی وزارت راه برای تامین مسکن خبرنگاران

به گزارش کلوب فارسی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی از آمادگی این وزارتخانه برای تامین مسکن خبرنگاران با همکاری وزارت ارشاد اطلاع داد.

اعلام آمادگی وزارت راه برای تامین مسکن خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سیدفرزاد نجات نیا با اشاره به آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای مشارکت و همکاری با ارگان های مختلف از جمله ساخت مسکن خبرنگاران، اظهار کرد: جهش فراوری مسکن مورد استقبال زیادی از سوی اقشار مختلف مردم قرار گرفته است، وجود شرایط کم نظیری در این طرح از تامین زمین دولتی گرفته تا تسهیلات با دوره تنفس و تخفیفات مناسب در خدمات نظام مهندسی، عوارض پروانه شهرداری و انشعابات به خصوص برای دهک های کم عایدی باعث استقبال مردم شده است.

وی ادامه داد: تا به امروز از 720 شهری که سامانه ثمن وزارت راه و شهرسازی امکان ثبت نام دارند، حدود 2.5 میلیون متقاضی ثبت نام نموده اند.

وی تاکید نمود: علاوه بر این، با ابلاغ دستورالعمل ثبت نام آقایان مجرد در نهضت ملی مسکن به وسیله وزیر راه و شهرسازی پیش بینی می گردد تعداد ثبت نام ها به بیش از چهار میلیون خواهد رسید.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه خبرنگاران قشر بینای جامعه، مسئول اطلاع رسانی به مردم و خط مقدم تبلیغ کارآمدی نظام هستند توضیح داد: این قشر باید مورد توجه قرار بگیرند و طبق تفاهمنامه فی مابین بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت راه و شهرسازی در این رابطه منعقد شده، این عزیزان نیز می توانند با معرفی از ارشاد از تسهیلات پیش بینی شده در طرح جهش فراوری مسکن بهره مند شوند.

نجات نیا اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی آمادگی همکاری با تمام ارگان ها از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین مسکن خبرنگاران را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 108

به "اعلام آمادگی وزارت راه برای تامین مسکن خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی وزارت راه برای تامین مسکن خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید