قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز

به گزارش کلوب فارسی، تور دبی 7 شب و 8 روز برترین مدت زمانی است که می توانید برای سفر به دبی در نظر بگیرید. این شهر از توریستی ترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه است که سالانه میزبان مسافران و گردشگران زیادی از سراسر جهان بوده و به علت نزدیکی به ایران، از تورهای پرطرفدار خارجی به شمار می رود. هزینه این سفر با توجه به بودجه افراد، هم می تواند مالی باشد و هم گران و لوکس! پس تا خاتمه همراه ما باشید تا قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز در سال 1402 را آنالیز کنیم.

قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز

چرا تور دبی 7 شب و 8 روز را رزرو کنیم؟

دبی در چند سال اخیر به قدری پیشرفت نموده و جاذبه های گردشگری متعددی را ساخته است که نمی توان از لذت تماشا آن ها گذشت و در تمام ایام سال مقصدی محبوب برای سفر در میان مردم دنیا است. تورهای دبی معمولا از 3 شب یا 4 شب و5 روز آغاز می شوند و کمتر از آن فایده ای ندارد. به همین علت اغلب افراد در پی تورهای دبی با مدت زمان اقامت طولانی تر و هزینه مناسب هستند. از این رو با توجه به پتانسیل های گردشگری دبی و جاذبه های بی نظیر آن، تور دبی 7 شب و 8 روز بیشترین رزرو را در میان گردشگران دارد. چراکه در این مدت می توانند با خیالی آسوده از بیشتر جاهای تماشای این شهر بازدید نمایند و نهایت استفاده را ببرند.

قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز در سال 1402 چقدر است؟

اول از هر چیز توصیه می کنیم برای تجربه یک سفر فوق العاده و بهره مندی از آفرهای ویژه، روی این لینک بزنید و قیمت های مختلف تور دبی، از مقرون به صرفه تا گران و لوکس را خودتان در سایت آنالیز کنید. بعد از آن نکات زیر را در نظر بگیرید:

طبیعی است که هرچه مدت زمان اقامت شما بیشتر شود، هزینه تور دبی نیز بیشتر می شود. علاوه بر این زمان سفر، تعداد ستاره های هتل، نوع ایرلاین پروازی، امکانات تور و... در قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز اثرگذارند. بعلاوه فاصله شهر مبدا تا مقصد نیز روی قیمت نهایی موثر است. به عنوان مثال تور دبی 7 شب از تبریز گران تر از تور دبی 7 شب از شیراز خواهد بود؛ زیرا فاصله تبریز تا دبی بیشتر از فاصله شیراز تا دبی است.

در حال حاضر کمترین قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز از 19 میلیون و 600 هزار تومان در هتل یک ستاره آغاز می شود و بیشترین قیمت به 472 میلیون می رسد.

با مقایسه این قیمت ها متوجه خواهید شد که تفاوت مقرون به صرفه ترین تورهای دبی با لوکس ترین تورها بسیار زیاد است. در نتیجه افراد مختلف با هر بودجه و سلیقه ای می توانند برای سفر دبی برنامه ریزی نمایند.

تور دبی 7 شب و 8 روز را از کجا بخریم؟

در سایت تورگردان می توانید انواع تور دبی از تمام شهرهای کشور به خصوص مبادی پرطرفدار نظیر مشهد، تهران، بندرعباس و شیراز را مشاهده کنید که با پایین ترین قیمت و برترین خدمات تور ارائه شده اند.

برای رزرو تور دبی 7 شب و 8 روز کافیست تور مورد نظر خود را در سایت تورگردان انتخاب کنید و پس از آنالیز های لازم با شماره 02147627800 تماس بگیرید تا مراحل خرید تور شما تکمیل شود. علاوه بر این می توانید هر سوالی که درباره خدمات و نحوه برگزاری تورهای مسافرتی دبی دارید را از کارشناسان ما بپرسید و از خدمات مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید.

چه خدماتی در تور دبی 7 شب تورگردان ارائه می شود؟

خدمات تور دبی 7 شب و 8 روز از شیراز، مشهد، تهران و سایر مبادی کشور مشترک بوده و به طور کلی شامل بلیط پرواز رفت و برگشت، اقامت هتل با صبحانه و بیمه مسافرتی می شود. علاوه بر این موارد تورگردان خدماتی نظیر ویزا، تور لیدر فارسی زبان و ترانسفر استقبال فرودگاهی را نیز برای مسافران خود در نظر گرفته است. در نتیجه با فراغ بال سفر خواهید کرد و همه چیز برای یک سفر عالی، راحت و خاطره انگیز فراهم است.

چطور می توان تور دبی 7 شب و 8 روز مقرون به صرفه خرید؟

بعضی گمان می نمایند چون مدت زمان تور طولانی است، پس هزینه های سفر نیز به همان نسبت زیاد است و تور مقرون به صرفه دبی 7 شب و 8 روز پیدا نمی شود!

باید بگوییم که اینطور نیست و اگر هوشمندانه عمل کنید، می توان سفری کم هزینه به دبی را تجربه کرد. از جمله مهم ترین مواردی که باید برای سفر مقرون به صرفه دبی 7 شب در نظر بگیرید به توضیح زیر است:

  • هتل های کم ستاره تر را انتخاب کنید؛ حقیقت این است که حتی هتل های درجه پایین دبی خدمات بسیار خوبی ارائه می دهند و اصلا احساس نخواهید کرد که در یک هتل 2 ستاره یا 3 ستاره اقامت دارید. پس برای کاهش هزینه به سراغ هتل های مقرون به صرفه تر بروید؛ زیرا بیشترین هزینه تورهای دبی مربوط به اقامت است!
  • مورد دوم که بسیار اهمیت دارد، زمان سفر است. پس اگر در پی تور مقرون به صرفه هستید، در ایام پیک (اواخر پاییز و زمستان) بیخیال سفر به دبی شوید و برای باقی روزهای سال برنامه ریزی کنید.
  • برای تجربه سفر مقرون به صرفه به دبی در پی تورهای لحظه آخری باشید. اگر ایام پیک سفر نباشد و ظرفیت تورهای دبی تکمیل نشود، معمولا 48 ساعت قبل از آغاز تور، با هزینه بسیار کمتر به عنوان تور دبی لحظه آخری به فروش می رسند. در نتیجه ممکن است لوکس ترین سفرها و اقامت در هتل های پنج ستاره را با نصف قیمت تجربه کنید!

کدام هتل ها برای تور 7 شب و 8 روز دبی مناسب ترند؟

در این شهر آنقدر هتل های متنوع زیاد است که با هر سلیقه و بودجه، هتلی برای اقامت پیدا می شود. اغلب هتل های دبی خدمات خود را به صورت BB (Bed and Breakfast) و بعضی از آن به صورت Uall (Ultra inclusive) ارائه می دهند.

در هتل های BB فقط اتاق به همراه صبحانه ارائه می شود و کسانی که در هتل های Uall اقامت دارند در هر ساعت از شبانه روز می توانند انواع غذاها، نوشیدنی ها و دسرها را به صورت رایگان سفارش دهند و از دیگر خدمات رفاهی هتل نیز بهره مند شوند که طبیعتا تور چنین هتل هایی هزینه بسیار بیشتری دارد.

در ادامه لیستی از برترین هتل هایی که می توانید در تور 7 شب و 8 روز دبی رزرو کنید را آورده ایم:

در تور 7 شب دبی از کدام جاذبه های گردشگری تماشا کنیم؟

در دبی جاذبه های تماشای بی شماری وجود دارد که شاید 7 شب هم برای بازدید از آن ها کم باشد. تفریحات و تماشای های دبی به گونه ای است که تمام روز شما را پر می نماید. بعضی جاهای تماشای در شب لذت دیگری دارند و بعضی دیگر برای عصرها عالی هستند. در هر صورت تعدادی از جاهای تماشای دبی هستند که پیشنهاد می کنیم در این مدت، بازدید از آن ها را در اولویت قرار دهید. این مکان های تماشای عبارت اند از:

  • برج خلیفه
  • پیست اسکی سرپوشیده دبی
  • دهکده دنیای
  • موزه آینده دبی
  • آکواریوم دبی
  • میراکل گاردن دبی (باغ معجزه)
  • پارک آبی وایلد وادی
  • قاب دبی
  • مجتمع تفریحی و تفریح دبی پارک اند ریزورت
  • آبنمای موزیکال دبی
  • برج العرب
  • مراکز خرید دبی نظیر دبی مال، بازار ابن بطوطه، مرکز خرید مرکاتو و...

کلام پایانی

در این مطلب عوامل تاثیر گذار روی قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز را آنالیز کردیم و نکاتی را برای داشتن سفر مقرون به صرفه به دبی در اختیارتان قرار دادیم. در حال حاضر بازه قیمتی تور 7 شب دبی بین 19 میلیون تا 475 میلیون تومان متغییر است که می توانید از سایت تورگردان با خدماتی نظیر بلیط پرواز رفت و برگشت، اقامت هتل، صبحانه، ترانسفر استقبال فرودگاهی، تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، ویزا و... رزرو نمایید. برای خرید تور و مشاوره با کارشناسان تورگردان کافیست با شماره 02147627800 ارتباط بگیرید و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

منبع: همگردی
انتشار: 30 آبان 1402 بروزرسانی: 30 آبان 1402 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 442

به "قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید