پیشنهاد شاخص های نو رنگبندی به ستاد کرونا، اختیار ستادهای استانی برای اعمال محدودیت ها

به گزارش کلوب فارسی، سخنگوی ستاد ملی کرونا، با اشاره به حزئیات جلسه امروز ستاد ملی کرونا، گفت: شاخص های نو رنگبندی کرونایی شهرها به ستاد ملی پیشنهاد داده می گردد تا مورد تصویب قرار گیرد.

پیشنهاد شاخص های نو رنگبندی به ستاد کرونا، اختیار ستادهای استانی برای اعمال محدودیت ها

به گزارش خبرنگاران، دکتر شیراوژن با اشاره به ورود کشور به پیک تازه کرونا، گفت: باید آمادگی لازم در مجموعه بهداشت و درمان داشته باشیم و بحث واکسیناسیون را به شکل جدی تری دنبال کنیم. مردم عزیزی که دز سوم را دریافت نکردند حتما باید برای تزریق واکسن اقدام نمایند. تزریق واکسن به بچه ها نیز باید مورد استقبال قرار گیرد.

وی اضافه نمود: رئیس جمهور بر پیش بینی هایی که برای مراکز درمانی از نظر دارو و تجهیزات باید انجام گردد و بعلاوه حمایت از پزشکان تاکید نمودند. بعلاوه اختیاراتی هم در مورد اعمال محدودیت ها در اختیار استانداران و ستادهای استانی کرونا قرار دادند تا بر اساس شرایط بیماری و رشد آن برای اعمال محدودیت ها تصمیم گیری نمایند.

او تاکید نمود: محدودیت هایی در ماه های قبل درمورد زنگ بندی ها داشتیم که با توجه به اینکه شرایط کشور از نظر واکسیناسیون تغییر نموده است قرار شد الگوهای مختلف محدودیت ها با توجه به رنگبندی ها آنالیز مجدد گردد و الگوهای تازه پیشنهاد و تصویب گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 134

به "پیشنهاد شاخص های نو رنگبندی به ستاد کرونا، اختیار ستادهای استانی برای اعمال محدودیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد شاخص های نو رنگبندی به ستاد کرونا، اختیار ستادهای استانی برای اعمال محدودیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید