پرسپولیس نیازی به امتیازهای کمیته انضباطی ندارد؛ ما در زمین حق مان را می گیریم

به گزارش کلوب فارسی، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازیکنان پرسپولیس در زمین به حق خود می رسند نه باامتیاز محرومیت یک تیم دیگر .

پرسپولیس نیازی به امتیازهای کمیته انضباطی ندارد؛ ما در زمین حق مان را می گیریم

محمد پنجعلی در گفت وگو با پانا، درباره شرایط پرسپولیس و بازی امروز تیم برابر ذوب آهن گفت: بازی با ذوب آهن شرایط خاص خودش را دارد و هر دو تیم برای پیروزی به میدان می آیند؛ پرسپولیس در جام حذفی پیروز شده و در این بازی با روحیه به میدان خواهد آمد. بازی با ذوب آهن، راحت نیست. مطمئناً ذوب آهن تیم خوبی است. این تیم بسته بازی می نماید تا بتواند یک امتیاز بگیرد ولی پرسپولیس نباید امتیاز راحت از دست بدهد؛ تیمی که می خواهد قهرمان گردد نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس نیز فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد.

وی با اشاره به بسته بودن پنجره جابجایی اظهار کرد: متاسفانه به خاطر پرونده کالدرون و بدهی که تیم داشت؛ پرسپولیس برای جذب دو بازیکن تاجیکستان به مشکل خورد اما خوشبختانه با پرداخت بدهی پنجره جابجایی باز شد و حالا می تواند این دو بازیکن را به خدمت بگیرد؛ البته شناختی از این دو بازیکن ندارم اما به طور حتم کادر فنی پرسپولیس دو بازیکن خوب و کارآمد را جذب نموده اند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص رای تیم گل گهر و اضافه شدن امتیاز به سه رقیب پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس به این جور امتیازها احتیاج دارد و اگر به تیم ما از این امتیازها ندهیم مسرور تر می شویم. تیم ما در زمین امتیاز می گیرد و به این امتیازها احتیاج نداریم. در گذشته هم بعضی محرومیت ها به ناحق برای پرسپولیس رخ داد اما با همه این مسائل در میدان نتیجه می گرفتیم. من دلم می خواهد تیمی در میدان قهرمان گردد که این امتیازها در امتیازات نهایی اش نباشد. بازیکنان پرسپولیس هم در زمین حق خود را می گیرند.

وی در خصوص شانس قهرمان شدن دوباره پرسپولیس در لیگ سال جاری اظهار کرد: پرسپولیس شرایط بهتری پیدا نموده و رو به جلو است؛ کیفیت بازیکنان روز به روز در حال افزایش است و اگر در مسابقه نتیجه نگیرند به مسائل غیرحرفه ای ارتباط دارد؛ اگر بچه ها خودشان باشند و مسائل این چنینی جلوی راه ما قرار نگیرد قطعا قهرمانیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه گفته می گردد رضا درویش گزینه نهایی مدیریت این باشگاه است، عنوان نمود: اجازه بدهید تا وقتی چیزی قطعی نشده، درباره افراد صحبت نکنیم. باید مدیرعامل تازه و هر چه سریعتر معین گردد و هرکسی که می تواند به تیم یاری کند تا آرامش به پرسپولیس برگردد. مدیرعامل بعدی کار خیلی سختی در پیش دارد و باید در این شرایط تیم را از لحاظ اقتصادی پشتیبانی کند. مدیریت در پرسپولیس کار خیلی است و امیدوارم هر چه سریعتر باشگاه از بلاتکلیفی دربیاید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 90

به "پرسپولیس نیازی به امتیازهای کمیته انضباطی ندارد؛ ما در زمین حق مان را می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نیازی به امتیازهای کمیته انضباطی ندارد؛ ما در زمین حق مان را می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید