پدر آمریکایی با سنگ پسر 15 ساله خود را کشت

به گزارش کلوب فارسی، منابع رسانه ای گزارش دادند، یک آمریکایی در استان آرکانزاس جان پسر 15 ساله خود را با ضربات سنگ گرفت و یک زن 42 ساله هم با ضربات متعدد چاقو کشته شد.

پدر آمریکایی با سنگ پسر 15 ساله خود را کشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در شرایطی که خشونت های مسلحانه در آمریکا همیشه خبرساز است این بار در استان آرکانزاس حداقل سه نفر در نتیجه خشونت ها با سلاح سرد و گرم کشته شده اند.

مقام های آمریکایی از فورت اسمیت استان آرکانزاس خبر دادند، حداقل سه نفر شامل یک نوجوان 15 ساله در خشونت ها در این شهر کشته شده و یک مامور پلیس هم زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، اداره پلیس فورت اسمیت اظهار داشت که حداقل سه نفر در بلوک 2800 خیابان تیلس این شهر کشته شدند.

بنا بر اعلام این اداره، یک مامور پلیس برای دفاع از خود در برابر حملات با چاقو به وسیله یک ضارب از سلاح استفاده کرد و او را کشت.

اداره پلیس فورت اسمیت گفته که این مامور از ناحیه سر و گردن زخمی شده و اکنون در بیمارستان در حال عمل جراحی به منظور مداوای جراحات است.

دنی بیکر رئیس پلیس فورت اسمیت در جمع خبرنگاران اظهار داشت، مامور پلیس این اداره بعد از دریافت گزارشی مبنی بر درگیری خود را به صحنه رساند و مشاهده کرد که ضارب در حال درگیری با پسر 15 ساله خودش است.

به گفته دنی بیکر، فرد ضارب با ضربات سنگ به سر پسر نوجوانش او کشت و با ضربات چاقو به گردن و گلوی مامور پلیس با او گلاویز شده بود.

به گفته پلیس آمریکا، نوجوان 15 ساله بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد و ماموران پلیس در یک خانه در نزدیکی محل درگیری در فورت اسمیت، جسد بی جان یک زن 42 ساله را پیدا کردند که او نیز با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود.

مقام های پلیس فورت اسمیت از شروع تحقیقات خبر دادند اما درباره عامل یا عوامل قتل نوجوان 15 ساله، زن 42 ساله، انگیزه احتمالی این قتل ها و ارتباط احتمالی آنها با هم اظهارنظری نکرده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 2

به "پدر آمریکایی با سنگ پسر 15 ساله خود را کشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدر آمریکایی با سنگ پسر 15 ساله خود را کشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید