هسته علمی گردشگری در کاشان تشکیل می شود

به گزارش کلوب فارسی، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، هسته علمی گردشگری در کاشان تشکیل می شود.

هسته علمی گردشگری در کاشان تشکیل می شود

احمد دانایی نیا در نشست مشترک با رئیس دانشگاه کاشان گفت: خوشبختانه اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان مأموریت های جدیدی را در حوزه های فعالیت خود تعریف کرده که عملیاتی شدن این اهداف نیازمند مشارکت و همکاری متخصصان دانشگاهی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان ادامه داد: با توجه به ضرورت عملیاتی شدن این اهداف، تشکیل هسته علمی گردشگری با مشارکت دانشگاه کاشان قدم بزرگی به طرف مشارکت هر چه بیشتر متخصصان دانشگاهی با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خواهد بود.

عباس کتابی، رئیس دانشگاه کاشان در ادامه گفت: فعالیت های اجرایی، بدون پیوست علمی و فرهنگی در بلند مدت منجر به شکست خواهد شد. به همین منظور دانشگاه کاشان ظرفیت بزرگی دارد که می تواند ضمن یاری به حل مسائل منطقه، زمینه رشد و توسعه را نیز در حوزه های مختلف فراهم کند.

او ادامه داد: با توجه به ظرفیت های این دانشگاه در حوزه های گردشگری، معماری و عمران، متخصصان این دانشگاه آمادگی کامل دارند تا در زمینه یاری به میراث فرهنگی برای حل چالش ها و مسائل مختلف در قالب هسته علمی گردشگری یاری رسان باشند.

در این نشست مشترک، تفاهم نامه مشترک همکاری میان دانشگاه کاشان و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان در قالب هسته علمی گردشگری منعقد و تبادل شد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 342

به "هسته علمی گردشگری در کاشان تشکیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هسته علمی گردشگری در کاشان تشکیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید