مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می گردد

به گزارش کلوب فارسی، مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی خرم آباد در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم آباد با حضور کشتی گیران کارگر سراسر کشور برگزار می گردد.

مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می گردد

علی دنیای مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در جلسه هماهنگی و هم اندیشی برگزاری مسابقات کشتی کارگران کشور با بیان اینکه این دوره از مسابقات در آبان ماه سالجاری در استان برگزار می گردد، گفت: مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور با از 15 لغایت 19 آبان ماه سالجاری در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم آباد با حضور کشتی گیران کارگر سراسر کشور برگزار می گردد.

دنیای اضافه کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت یادوراه شهدای کارگر استان و شهید شاخص ابراهیم هادی با مشارکت هیئت ورزش کارگری، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت کشتی استان و دیگر ارگان های استان برگزار خواهد شد.

او به همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و نهاد های مردمی در بهتر برگزار کردن این دوره از مسایقات تاکید نمود و گفت: توسعه فرهنگ ورزش کارگری در واحد های مالی مهمترین راه ایجاد نشاط و انگیزه در کارگران و به ویژه بهره وری و رونق فراوری خواهد بود که این مقوله مهم باید در بنگاه های مالی نهادینه گردد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در لرستان می تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان داشته باشد، گفت: میزبانی این استان از رویداد های ملی می تواند به توسعه گردشگری و فعالیت های ورزشی یاری کند و بعلاوه استعداد های ورزشی به ویژه کشتی کارگری را برای فعالیت در این رشته تشویق کند.

دنیای بیان اینکه پیش بینی می گردد بیش از 500 نفر از ورزشکاران و عوامل اجرایی کشور در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت، گفت: دو تیم 20 نفر کشتی گیر کارگری در قسمت فرنگی و آزاد از لرستان نیز در این مسابقات حضور دارند.

او بیان نمود: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشتی کارگران کشور سال آینده به مسابقات کشتی کارگرن دنیا که در کشور پرتقال یا اسپانیا برگزار می گردد اعزام خواهند شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به نقش و جایگاه ورزش کارگری در استان اشاره نمود و اضافه کرد: پنج مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی کارگران در شهرستان های خرم آباد، دورود، بروجرد، الیگودرز و ازنا وجود دارند که کارگران و ورزشکاران استان از این مجموعه ها استفاده می نمایند و با پیگیری های صورت گرفته کوشش داریم با یاری استاندار، وزارت کار و فدارسیون ورزش کارگری کشور در دیگر شهرستان ها نیز مجموعه ورزشی فرهنگی کارگری احداث کنیم.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 296

به "مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید