مخالفت فدراسیون شنا با استعفای مدیر تیم های ملی شنا

به گزارش کلوب فارسی، حمید اسکندریون در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره کناره گیری محسن سمیع زاده از مدیریت تیم های ملی شنا گفت: سمیع زاده یکی از زحمت کشان و عضو اصلی خانواده شنا است. روی او حساب ویژه ای نموده ایم و رئیس فدراسیون هنوز با استعفای او موافقت ننموده است.

مخالفت فدراسیون شنا با استعفای مدیر تیم های ملی شنا

دبیرکل فدراسیون شنا ادامه داد: همه مربیان و کادر فنی تمایل دارند که سمیع زاده در سمتش باقی بماند. او مسائل خانوادگی دارد و به همین علت از مدیریت تیم های ملی شنا قصد کناره گیری دارد و موضع ما نسبت به او مثبت است. امیدواریم که او همچنان در کنار شنا باقی بماند و مثل گذشته سهم بزرگی در کسب موفقیت ها داشته باشد. سمیع زاده با تدابیری که در کمیته فنی داشت نتایج خوبی را عاید شنا کرد و ما امیدواریم که او همچنان در کنارمان باقی بماند.

وی درباره برگزاری مسابقات لیگ شنا، شیرجه و واترپلو نیز گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از مسابقات شد. در شیرجه 9 تیم، شنا 9 تیم و در واترپلو 5 تیم در مسابقات شرکت نموده اند. سطح کیفی و کمی رقابت ها خوب بود به ویژه در لیگ شنا که چندین رکورد شکسته شد. انتظار چنین استقبالی را نداشتیم اما خوشبختانه تیم ها با انگیزه خوب در رقابت ها شرکت کردند.

اسکندریون ادامه داد: استارت مسابقات را پس از وقفه ای دوساله درنهایت زدیم و امیدواریم با همین رویه بتوانیم سایر مسابقات را نیز برگزار کنیم. اواخر اسفند ماه نیز مسابقات انتخابی شنا را جهت حضور در مسابقات جهانی ژاپن داریم که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می گردد.

وی تاکید نمود: خوشبختانه شرایط کرونا در ایران بهتر شده است. مشکل خاصی وجود ندارد و مسابقات لیگ نیز تحت تدابیر شدید بهداشتی برگزار گردید. مسئله ای نیز تا این لحظه پیش نیامده است. امیدواریم همین رویه ادامه دار باشد و برای حضور در کشورهایی که مد نظرمان به مشکل نخوریم. امیدوارم رسانه ها نیز در این راه حمایت نمایند تا در بازی های آسیایی نتایج شگفت انگیزی رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 154

به "مخالفت فدراسیون شنا با استعفای مدیر تیم های ملی شنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت فدراسیون شنا با استعفای مدیر تیم های ملی شنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید