سیامک نعمتی: جانم را هم برای پرسپولیس می گذارم

به گزارش کلوب فارسی، هافبک پرسپولیس می گوید هر موقع کادرفنی این تیم صلاح بداند جانش را هم برای تیم می گذارد.

سیامک نعمتی: جانم را هم برای پرسپولیس می گذارم

به گزارش خبرنگاران، سیامک نعمتی، بعد از تساوی دو بر دو پرسپولیس مقابل طرفدار گفت: فکر می کنم بازی خیلی خوب بود. متاسفانه ما سه امتیاز را کسب نکردیم و شرمسار طرفداران شدیم و یک میزان از صدر جدول فاصله گرفتیم. ان شاء الله بتوانیم این امتیازها را جبران کنیم. موقعیت های زیادی داشتیم اما استفاده نکردیم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه در تصاویر تعیین بود که توپ به دست بازیکن طرفدار برخورد نموده و به گل دوم تیمش تبدیل شده است گفت: از پشت دروازه که دیدم احساسم این بود که دست بازیکن حریف در بازی دخالت داشت. البته سرعت توپ به حدی بالا بود که به سختی می شد تشخیص داد. اگر سیستم یاری داور ویدیویی وجود داشت، بهتر بود.

او در واکنش به اینکه از بازی های بعد آیا فرصت بیشتری برای بازی کردن به او می رسد، گفت: این تشخیص کادرفنی است. هر موقع صلاح بدانند به بازی می آیم و جانم را هم برای پرسپولیس می گذارم. امیدوارم از بازی های بعد زودتر به بازی بیایم.

نعمتی درباره پرداخت مطالبت بازیکنان این تیم و بهبود شرایط اقتصادی اظهار کرد: منظورتان از خوب چیست؟ مطالبات سال گذشته را تسویه حساب نموده اند. کم پیش می آمد که در این مقطع مطالبات سال گذشته را تسویه حساب نمایند. خدا را شکر پول سال قبل را داده اند. الان در هفته نهم هستیم اما پرداختی ها به این هفته نرسیده است. تا اینجا آقای صدری هر کاری از دستش برآمده انجام داده است. امیدوارم از این به بعد هم در راهشان پیروز باشند. اگر به تیم یاری گردد، بازیکنان با روحیه بهتری بازی می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 166

به "سیامک نعمتی: جانم را هم برای پرسپولیس می گذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیامک نعمتی: جانم را هم برای پرسپولیس می گذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید