سامانه جامع گردشگری سلامت در نیمه دوم فروردین 1402 راه اندازی می گردد

به گزارش کلوب فارسی، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، سامانه جامع گردشگری سلامت در نیمه دوم فروردین 1402 راه اندازی می گردد.

سامانه جامع گردشگری سلامت در نیمه دوم فروردین 1402 راه اندازی می گردد

روح الله حسین زاده بیان نمود: در عصر پزشکی جهانی که سفرهای بین المللی و اطلاعات آنلاین پزشکی به راحتی در دسترس عموم است، گردشگری سلامت هم برای سیستم های مراقبت بهداشتی ملی و هم از دیدگاه بهداشت جهانی امری لازم است. شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در این زمینه پیشگام شده و اقدام به راه اندازی سامانه های جامع در زمینه گردشگری سلامت نموده است.

وی اضافه نمود: سامانه جامع گردشگری سلامت با هدف ایجاد مکانیزم هوشمند برای تسهیل امور گردشگران خارجی سلامت و ذی نفعان اعم از دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز درمانی دارای مجوز پذیرش بیماران خارجی (IPD) و کادر درمان طراحی و ایجاد شده است.

حسین زاده ایجاد پنجره واحد الکترونیکی دستگاه های دارای نقش در ارائه خدمات گردشگری سلامت شامل وزارت میراث فرهنگی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امورخارجه و وزارت کشور را از ویژگی های این سامانه بیان کرد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی ادامه داد: شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با همکاری معاونت گردشگری و جامعه حرفه ای گردشگری سلامت و با جلب مشارکت بخش خصوصی زیرساختهای لازم برای تحقق این مهم را فراهم نموده است.

حسین زاده با اشاره به رونمایی این سامانه در بهمن امسال و همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، از راه اندازی آن در نیمه دوم فروردین سال 1402 اطلاع داد.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این سامانه پیشرفته، بسیاری از چالش های موجود در حوزه گردشگری سلامت مرتفع و موجب ارتقای سطح خدمات و در نتیجه رضایتمندی گردشگران خارجی گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 362

به "سامانه جامع گردشگری سلامت در نیمه دوم فروردین 1402 راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه جامع گردشگری سلامت در نیمه دوم فروردین 1402 راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید