رافائل سیلوا مدافع تازه استقلال کیست؟

به گزارش کلوب فارسی، مدافع برزیلی مورد نظر استقلال دقایقی پیش وارد ایران شد.

رافائل سیلوا مدافع تازه استقلال کیست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند برای خدمت سربازی، استقلالی ها خیلی زود توانستند با رافائل سیلوا به توافق برسند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشته است:

رافائل سیلوا مدافع برزیلی و سابق باشگاه الفیصلی عربستان، جهت توافق نهایی با باشگاه استقلال و انجام تست های پزشکی، بعدازظهر امروز وارد ایران شد.

رافائل سیلوا دا آرودا مدافع 29 ساله و 193 سانتی متری است که در شهر کویابا در غرب برزیل به جهان آمد. این بازیکن فوتبالش را از تیم ریو پِرِتو برزیل شروع کرد و سپس راهی تیم پونته پرتا شد و حضور در سری آ و سری بی برزیل را تجربه کرد. بوآ اسپورتو، کریسیوما و گویاس در سری بی برزیل دیگر تیم هایی هستند که رافائل سیلوا تجربه پوشیدن پیراهن آنها را در کارنامه دارد.

این مدافع باتجربه پس از چند سال حضور در سری بی، در سال 2018 راهی تیم بوآویشتا پرتغال شد و یک فصل نیز برای این تیم به میدان رفت. رافائل سیلوا را در سال 2019 راهی تیم الفیصلی عربستان شد و در این مدت 74 بار برای این تیم به میدان رفت و فصل گذشته نیز توانست با الفیصلی عنوان قهرمانی جام حذفی عربستان و سهمیه مستقیم آسیایی را به دست بیاورد.

رافائل سیلوا تا پیش از پنجره جابجایی زمستانی عربستان و فسخ قرارداد با الفیصلی، در 13 ملاقات از 18 هفته ابتدایی فصل جاری لیگ حرفه ای عربستان به میدان رفت و یک گل نیز در ملاقات برابر تیم الهلال به ثمر رساند. این بازیکن بعلاوه در ملاقات سوپرجام عربستان 90 دقیقه مقابل الهلال بازی کرد.

آخرین حضور رافائل سیلوا با پیراهن الفیصلی عربستان، به تاریخ اول بهمن سال جاری باز می شود. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای جذب یک مدافع باکیفیت، روی آماده بودن گزینه موردنظر و فاصله کم از زمان آخرین بازی رسمی وی تأکید فراوانی داشت که رافائل سیلوا نیز در همین پنجره زمستانی سال جاری از تیمش جدا شده و از آخرین حضور او در میادین، زمان زیادی نمی گذرد.

این بازیکن در تمامی 74 ملاقات آخر خود برای الفیصلی، در پست مدافع میانی بازی نموده و از تجربه بالایی نیز برخوردار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 233

به "رافائل سیلوا مدافع تازه استقلال کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رافائل سیلوا مدافع تازه استقلال کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید