دتاکس واتر چیست ، فواید دتاکس واتر و انواع آب طعم دار

به گزارش کلوب فارسی، دتاکس واتر چیست؟ فواید دتاکس واتر نوشیدنی آب طعم دار، نوشیدنی هایی هستند که اخیرا مشتری های زیادی پیدا نموده اند. از فواید دتاکس واتر این نوشیدنی به ظاهر لوکس نباید غافل شد زیرا در بدن انسان سموم مختلفی ساخته می گردد، این سموم به وسیله کبد، کلیه ها و ریه ها و بعلاوه به دلیل سوخت و سازی که دربدن ما صورت می گیرد، ساخته می شوند. مصرف مواد غذایی مضر مثل فست فود ها و نوشابه ها باعث ایجاد سموم زیادی در بدن انسان می گردد و سیستم ایمنی بدن ما را مجبور به مبارزه علیه این سموم می کند تا این که آن ها را از بدن ما دفع نماید یکی از مواد مهمی که با یاری سیستم ایمنی بدن به دفع سموم از بدن اقدام می کند آب می باشد. اینجاست که این آب های طعم دار به یاری افراد می آیند، انواع این آب های طعم دار مثل دتاکس واتر لاغری، دتاکس واتر چربی سوز، دتاکس واتر چاق کننده و ... هرچند در ظاهر متفاوت اند اما همگی در فواید دتاکس واتر که بی شمار است یکی هستند. بنابراین با ما همراه باشید برای دانستن جواب سوال دتاکس واتر چیست، فواید و انواع آن ...

دتاکس واتر چیست ، فواید دتاکس واتر و انواع آب طعم دار

دتاکس واتر چیست؟

جواب دتاکس واتر چیست، توضیحاتی ست که در ادامه برایتان می گوییم اینکه، بدن باید بتواند آبی را که برای مبارزه با سموم از بدن از دست می دهد تامین کند لذا ما باید آب به مقدار کافی مصرف نماییم تا این که سلامتی ما در خطر نیفتد. اگر آب کافی استفاده نگردد باعث می گردد که سموم بتوانند در بدن ما رسوب نمایند و این رسوب گذاری باعث آسیب رساندن جدی به اندام ها ما می گردند با این نوع نوشیدنی آب های طعم دار از آنجایی که دارای آنتی اکسیدان می باشد می تواند جلوی رادیکال های آزاد را گرفته و از تخریب سلول های حیاتی بدن جلوگیری نماید که این کار باعث پیشگیری در ابتلا به بیماری هایی مثل سرطان ، بیماری قلبی - عروقی و پیر شدن صورت خواهد گشت . بیشتر افرا دمعتقد هستند ک ههیچ نوشیدنی نمی تواند جای آب را بگیرد. شاید مخلوط نمودن آب با مواد شیرین نماینده طبیعی بتواند به مزه آب تنوعی خاص بخشیده و به عنوان یک نوشیدنی بسیار گوارا و مناسب برای تامین سلامتی مورد استفاده واقع گردد

فواید دتاکس واتر

افرادی که در طول هفته حداقل یک بار از فست فود استفاده می نمایند، نباید از فواید دتاکس واتر غافل شوند. این نوع آب، می تواند نوشیدنی مفیدی برای آن ها باشد بعلاوه افرادی که دچار بیماری های دیابت، کم خونی و افسردگی هستند بهتر است که در برنامه غذایی خودشان این نوشیدنی مطبوع را قرار دهند. مصرف این نوع نوشیدنی آب های طعم دار در هر فردی باعث نشاط و انرژی می گردد برای تهیه این نوشیدنی احتیاج ندارید که هزینه زیادی بکنیدو یا وقت زیادی صرف نمایند سعی کنید به مقدار احتیاج خود آب های طعم دار خانگی تهیه کنید و میوه ها و سبزی های مورد احتیاج خود را همراه با آب معمولی یا آب گاز دار به آن اضافه کنید. از معروف ترین آن ها که در دسترس هم هستند ، دتاکس واتر لاغری، دتاکس واتر چربی سوز و ... مانند خیار ، لیمو و هندوانه می باشند. شما می توانید طبق ذائقه خودتان این نوشیدنی ها پر طرف دار را تهیه کنید . برای تهیه این آب های طعم دار با ما در ادامه همراه باشید .

آب طعم دار لیمو و خیار

برای این که این نوع از آب های طعم دار را تهیه کنید ، شما احتیاج به 8 فنجان آب یک لیموی درسته(لیمو باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می گردد و در دفع سموماز بدن یاری می نماید). یک عدد خیار میانه(خیار باعث جلوگیری از کم آبی و خنک نگه داشتن بدن می گردد.) وچند برگ نعنا (باعث می گردد که غذا بهتر هضم شده و باعث شیرین شدن نوشیدنی تان بدون اضافه کردن ذره ای شکر می گردد.) این مواد را با همدیگر داخل یک پارچ ریخته و برای 10 ساعت دریخچال نگه دارید .

دتاکس واتر لاغری گریپ فروت

دتاکس واتر لاغری و دتاکس واتر چربی سوز گریپ فروت به خاطر خاصیت خاصیت سم زدایی که دارد، سموم را از بدن شما دفع می نماید. بعلاوه خاصیت لاغر نمایندگی دارد که بهتر است هر روز این نوشیدنی مطلوب استفاده نمایید. برای ساخت این نوع از آب های طعم دار نصف پارچ آب، نصف گریپ فروت میانه، نصف خیار و نصف لیموی زرد و نصف لیموی سبز و تعدادی برگ نعنا را با هم ترکیب کرده و برای چند ساعت دتاکس واتر لاغری را در یخچال قرار دهید. مصرف این دتاکس واتر چربی سوز را از قلم نیاندازید.

آب طعم دار لیمو و زنجبیل

برای تهیه این نوشیدنی یک بند انگشت زنجبیل کافی می باشد .کافی است که زنجبیل رنده شده و آب لیمو را به آب اضافه کنید تا این نوع از آب های طعم دار آماده گردد. از خاصیت زنجبیل کاهش درد می باشد و برترین زمان مصرف آن صبح زود می باشد تا از شر درد در طول روز در امان بمانید.

آب طعم دار کیوی و توت فرنگی

یک نوشیدنی بسیار مناسب برای روز های گرم تابستان می باشد. آب و توت فرنگی و کیوی موادی هستند که با آن ها می توانید برای تهیه این نوع از آب های طعم دار از آن ها استفاده نمایید. برای تهیه آن، برش هایی از کیوی و توت فرنگی را به حدود دو لیتر آب پارچ اضافه کرده و ساعتی در یخچال نگه داری نمایید. توت فرنگی خاصیت ضد پیری دارد و برای پوست مفید می باشد و کیوی ویتامین A دارد که برای سم زدایی، ویتامین C دارد که برای پوست و یاری به سیستم دفاعی مفید می باشد.

آب طعم دار و چربی سوز سیب

سه پیمانه آب و دو قاشق غذا خوری سرکه سیب و یک قاشق غذا خوری آب لیموی تازه یک قاشق غذا خوری دارچین و نصف یک سیب میانه برای تهیه این نوع از آب های طعم دار کافی می باشد. همه این مواد گفته شده به غیر از سیب را با مخلوط کن مخلوط نمائید و پس از آن سیب را در قطعات درست تقسیم کرده و به آب اضافه نمائید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 330

به "دتاکس واتر چیست ، فواید دتاکس واتر و انواع آب طعم دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دتاکس واتر چیست ، فواید دتاکس واتر و انواع آب طعم دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید