استقلال به یک هافبک بازیساز نیاز دارد، کادر فنی حرفه ای عمل نکرد

به گزارش کلوب فارسی، ایمان عالمی در مصاحبه با خبرنگاران و در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال گفت: چند هفته است که آبی پوشان فرایند رو به رشدی را سپری می کنند. آنها توانستند در هفته سوم یک برد اقتصادی را به دست آورده و به سه امتیاز حساس دست پیدا کنند. البته هنوز هم استقلال نقاط ضعفی دارد که باید هر چه زودتر پوشش داده شود.

استقلال به یک هافبک بازیساز نیاز دارد، کادر فنی حرفه ای عمل نکرد

وی در ادامه گفت: خلاء یک هافبک بازیساز کاملا در استقلال مشهود است. هنوز یک باتجربه در میانه میدان حضور ندارد. اگر چه چشمی به استقلال بازگشته و تلاش می کند عملکرد خوبی داشته باشد یا مهدی پور و رضاوند که بازیهای خوبی هم از خود ارائه می دهند اما هنوز آبی ها به یک هافبک وسط با تجربه نیاز دارند.

مربی پیشین استقلال تاکید کرد: در خط حمله، حسین زاده خوب بازی می کند اما به پختگی کامل نرسیده است. استقلال باید نقاط ضعفش را هر چه زودتر برطرف کند تا بتواند این فرایند پیروزی های خود را ادامه دهد زیرا هر چه از ادامه فصل بگذرد تیم ها شرایط بهتری پیدا می کنند و بازیها سخت و سخت تر می شوند.

عالمی در مورد استفاده نکردن فرهاد مجیدی از امین قاسمی نژاد که با سر و صدای زیادی به استقلال آمد گفت: تصمیم گیرنده نهایی سرمربی تیم است. او با توجه به شرایط تیمش نفرات را به میدان می فرستد. امکان دارد کادر فنی تاکید زیادی بر جذب یک بازیکن داشته باشد اما درچند بازی در برنامه تاکتیکی تیم قرار نگیرد. اعتقاد دارم قاسمی نژاد باید آنقدر در تمرینات خوب باشد تا خودش را به سرمربی تحمیل کند.

وی در پاسخ به این پرسش که نقاط ضعف استقلال در سه هفته گذشته چه بوده است، گفت: آبی ها به یک دفاع چپ تخصصی هم نیاز دارند. سلمانی عملکرد خوبی داشته اما با توجه به فشردگی بازیها و تعداد زیاد مسابقات که استقلال باید در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان حضور داشته باشد آبی پوشان باید برای چند پست که دچار ضعف هستند نفرات خوبی را به خدمت بگیرد.

عالمی در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر فجر سپاسی شیراز ادامه داد: فجر در هفته سوم نفت آبادان را شکست داد. آنها می خواهند در شیراز به یک برد دیگر دست پیدا کنند. فجری ها که به تازگی به لیگ برتر آمده اند انگیزه زیادی برای بازی مقابل استقلال دارند. آبی پوشان هم باید برنامه تمرینی خود را بر اساس این بازی آماده کنند. رودی ژستد اگر بتواند به این دیدار برسد آبی ها می توانند از این مهاجم که رزومه خوبی هم دارد استفاده کنند. استقلال باید این دیدار را هم با برد به سرانجام برساند تا همچنان در کورس بالای جدول باقی بماند. ضمن اینکه با شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک فاصله امتیازی دو رقیب همیشگی به سه امتیاز رسیده است.

وی در سرانجام و در مورد قرار گرفتن احمد موسوی در لیست مازاد گفت: دنیای حرفه ای همین است. یک بازیکن در لیست مازاد قرار می گیرد و باید از تیم سابقش جدا شود. البته کار کادر فنی در قبال موسوی حرفه ای نبود. باید زودتر به او اعلام می کردند تا او بتواند یک تیم خوب را برای خود انتخاب کند. امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل شود تا هم موسوی از لیگ دور نشود و هم استقلال بتواند مهره ای را که به دنبالش است جذب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 33

به "استقلال به یک هافبک بازیساز نیاز دارد، کادر فنی حرفه ای عمل نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به یک هافبک بازیساز نیاز دارد، کادر فنی حرفه ای عمل نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید