میرزایی: این پیروزی میلیارد ها تومان برایم ارزش دارد، ساپینتو گفت ریلکس باش و نتیجه را عوض کن

به گزارش کلوب فارسی، بازیکن تیم فوتبال استقلال که تعویض طلایی ساپینتو مقابل گل گهر لقب گرفت معتقد است این پیروزی برایش میلیارد ها تومان ارزش دارد.

میرزایی: این پیروزی میلیارد ها تومان برایم ارزش دارد، ساپینتو گفت ریلکس باش و نتیجه را عوض کن

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا میرزایی بعد از پیروزی استقلال مقابل گل گهر، در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: به طرفداران تبریک می گویم که تا دقیقه 95 ما را تشویق کردند و به ما روحیه دادند.

وی اضافه نمود: وقتی که من گل اول را زدم و پنالتی گرفتم، از میلیارد ها پول برایم ارزش دارد. وقتی دیدم سعید مهری و قایدی به خاطر این که استقلال در کورس قهرمانی پیروز بوده، اشک می ریزند، برای من خیلی ارزشمند بود. نمی دانید چه حس و حالی داشتم. گفتم که دم انسانیت و معرفتت گرم.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که ساپینتو در بین دو نیمه چه چیزی به او گفته است، شرح داد: به من گفت که میری داخل زمین، همانطوری که این هفته در تمرین کار کردی و تاکتیکی که تمرین کردیم را خیلی ریلکس و آرام در زمین انجام می دهی و نتیجه را عوض می کنی.

میرزایی درباره صحنه پنالتی دقایق پایانی بیان نمود: شک نکنید پنالتی بود. من ارادت خاصی به امیرخان دارم و سه سال در سپاهان مربی ام بوده است. هم با آرنج به صورتم می زند و هم به پشت زانو و مچم می زند. من یک لحظه فکر کردم داور پنالتی را می خواهد برگرداند چرا که در بازی با فولاد هم چنین اتفاقی رخ داد. به شجاعت داور تبریک می گویم.

مهدی قایدی، بازیکن استقلال هم در بین صحبت های میرزایی حضور پیدا کرد و گفت: من فقط یک چیزی می گویم. برای رضا و تیم خوشحالم. برای طرفداران هم خوشحالم که بازی خوبی دیدند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 358

به "میرزایی: این پیروزی میلیارد ها تومان برایم ارزش دارد، ساپینتو گفت ریلکس باش و نتیجه را عوض کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرزایی: این پیروزی میلیارد ها تومان برایم ارزش دارد، ساپینتو گفت ریلکس باش و نتیجه را عوض کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید