چگونه سایز سینه را با روش های طبیعی و مؤثر افزایش دهید؟

به گزارش کلوب فارسی، بیشتر خانم ها دوست دارند سینه های بزرگ و خوش فرمی داشته باشند. برخی از زنانی که سینه های کوچکی دارند، دچار کمبود اعتمادبه نفس می شوند. خوشبختانه روش های زیادی وجود دارند که در بزرگ کردن سینه اثرگذار هستند. اگر در پی این هستید که سایز سینه های خود را به طور طبیعی و بدون احتیاج به عمل جراحی افزایش دهید، باید برخی از مواد غذایی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و برخی تمرینات ورزشی را انجام دهید. علاوه بر این تعدادی از ترفندهای خانگی دیگر هم به شما در این زمینه یاری می نمایند. در مقاله ای که امروز در خبرنگاران مگ برایتان تهیه نموده ایم قصد داریم به آنالیز علل کوچک بودن سینه، بعلاوه معرفی برترین مواد غذایی و ترفندهای خانگی برای بزرگ کردن سینه بپردازیم. اگر کوچک بودن سینه دغدغه شما هم است، تا خاتمه مقاله ما را همراهی کنید.

چگونه سایز سینه را با روش های طبیعی و مؤثر افزایش دهید؟

علت کوچک بودن سینه برخی خانم ها چیست؟

اگر سینه های کوچکی دارید، باید بدانید چرا سایز سینه هایتان کوچک است. این موضوع می تواند علل مختلفی داشته باشد که در ادامه تعدادی از آن ها را نام برده ایم.

1. ژنتیک

سایز و شکل سینه، حتی ترکیب بافت سینه به ژنتیک بستگی دارند. نتایج مطالعه منتشر شده نشان داده که سایز سینه به شدت به عوامل ژنتیکی وابسته است.

2.وزن

یکی دیگر از علل اصلی کوچک بودن سایز سینه کم بودن وزن بدن است. سینه ها از چربی تشکیل می شوند. این یعنی افرادی که چربی بدنشان بیشتر است، معمولا سینه های بزرگتری دارند. وزن بدن هم به عوامل ژنتیکی و سبک زندگی وابسته است.

برترین روش ها برای بزرگ کردن سینه

در ادامه به روش های مفید برای افزایش سایز سینه زنان اشاره نموده ایم.

1. یک رژیم غذایی مناسب را دنبال کنید

رژیم غذایی می تواند تغییرات زیادی را در شکل بدن ایجاد کند. سایز سینه زنان به سطح دو نوع هورمون در بدن آن ها به نام های استروژن و پروژسترون بستگی دارد. مواد مغذی از جمله برومین و منگنز هم برای زنان و هم برای مردان مفید هستند و بعلاوه به افزایش سرعت جذب هورمون ها به وسیله مواد غذایی که می خورید یاری می نمایند. مواد غذایی که باید در رژیم غذایی خود جای دهید، باید حاوی مقدار متعادلی از فیتواستروژن ها، پروژسترون، منگنز و سایر مواد مغذی باشند که به حفظ سلامتی بدن و افزایش سایز سینه های شما یاری می نمایند. در ادامه مواد غذایی را معرفی نموده ایم که به بزرگ کردن سینه یاری می نمایند.

1. شیر

مصرف شیر به دلایل مختلف به گروه های سنی مختلف توصیه می گردد. زنان اگر می خواهند سینه های بزرگتری داشته باشند، باید شیر را به رژیم غذایی خود اضافه نمایند. شیر حاوی هورمون هایی است که به هورمون های بدن انسان ها شبیه هستند. از جمله این هورمون ها می توانیم استروژن، پروژسترون و پرولاکتین را نام ببریم که همگی در باروری و بزرگ کردن سینه اثرگذار هستند. هورمون های ذکر شده بعلاوه به افزایش جریان خون در سینه ها یاری می نمایند.

باید به غیر از شیر، سایر محصولات لبنی مانند پنیر و ماست را هم در رژیم غذایی خود بگنجانید. اگر به محصولات لبنی حساسیت دارید، شیر سویا می تواند جایگزین خوبی برای شما باشد. شیر سویا حاوی ایزوفلاون های لازم است که سطح استروژن را متعادل می نمایند و سایز سینه را افزایش می دهند. با این حال حواستان باشد که در مصرف محصولات لبنی زیاده روی نکنید.

2. مغزها و دانه ها

اضافه کردن یک مشت مغز و دانه به برنامه غذایی روزانه به افزایش سلامتی بدن یاری می نماید. مغزها و دانه ها نه تنها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف هستند، بلکه به حفظ سلامت قلب و مغز هم یاری می نمایند. مواد غذایی ذکر شده مقدار خوبی چربی و پروتئین دارند و به همین علت گزینه هایی عالی برای افزایش سایز سینه به شمار می فرایند. برخی از برترین مغزها و دانه ها در این زمینه شامل گردو، بادام هندی، بادام زمینی، تخم آفتاب گردان، تخم کدوحلوایی و تخم کتان می شوند که به تحریک و متعادل کردن سطح استروژن در بدن یاری می نمایند. می توانید به روش های متنوع از مغزها و دانه ها بهره ببرید. مغزها و دانه ها را به اسموتی ها و سالادهای مختلف اضافه کنید یا آن ها را به تنهایی به عنوان میان وعده بخورید.

تخم کتان حاوی فیتواستروژن ها است. فیتواستروژن ها نوعی استروژن گیاهی هستند که به رشد سینه ها یاری می نمایند. البته نباید بعد از مصرف تخم کتان انتظار معجزه فوری داشته باشید. مصرف متعادل تخم کتان به تدریج به رشد بافت های سینه یاری می نماید. می توانید تخم کتان را به سالاد، اسموتی و ماست اضافه کنید تا از خواص و مواد مغذی موجود در آن برخوردار شوید.

3. غذاهای دریایی

توصیه می گردد زنانی که سن باروری هستند، غذاهای دریایی را به طور مرتب مصرف نمایند. غذاهای دریایی از جمله ماهی های چرب و میگو سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و منگنز هستند که عملکرد هورمون های بدن را تنظیم می نمایند. به همین علت است که غذاهای دریایی گزینه های خوبی برای زنانی محسوب می شوند که می خواهند سینه های بزرگتر و پُرتری داشته باشند. غذاهای دریایی در برطرف کردن مسائل باروری هم مفید هستند.

4. مرغ

مرغ سرشار از مواد مغذی مختلف است که می توانند سطح هورمون استروژن را به سرعت در بدن افزایش دهند. می توانید با مرغ خورش ها، سوپ ها و سالادهای مختلفی درست کنید.

5. تخم شبنلیله

تخم شنبلیله یک سوپرفود سنتی است که توصیه می گردد افرادی که قصد کاهش وزن دارند آن را مصرف نمایند. از آنجایی که ترکیب ذکر شده فراوری شیر مادر را افزایش می دهد، توصیه می گردد زنان شیرده هم آن را به رژیم غذایی خود اضافه نمایند. جالب است بدانید که مصرف عصاره تخم شنبلیله به طور مرتب به بزرگ شدن سایز سینه یاری می نماید. علت این موضوع این است که تخم شنبلیله منبع غنی فیتواستروژن هایی به شمار می رود که جریان خون را افزایش می دهند و به رشد غدد پستان یاری می نمایند. عصاره تخم شنبلیله را می توانید در فرم کپسول یا روغن مصرف کنید. توجه کنید که فقط در صورت مصرف منظم این ترکیب می توانید افزایش سایز سینه را تجربه کنید.

6. گوشت کم چرب

گوشت کم چرب که در دسته سالم ترین انواع گوشت قرار می گیرد، فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد. زنانی که تمایل دارند سایز سینه های خود را افزایش دهند، باید گوشت کم چرب مصرف نمایند. گوشت کم چرب پروتئین و چربی سالم دارد و به پُرتر کردن سینه یاری می نماید.

7. چربی های سالم

تمام چربی های برای سلامتی بدن مضر نیستند. در واقع برخی از چربی ها به افزایش سلامتی بدن یاری می نمایند. می توانید از برخی روغن ها برای ماساژ دادن سینه ها خود بهره ببرید یا آن ها را به صورت خوراکی مصرف کنید. با جای دادن منابع چربی های سالم مانند روغن زیتون یا روغن آووکادو به رژیم غذایی خود بزرگ شدن سینه ها را تجربه کنید. چربی های سالم گزینه های خوبی برای یاری به رشد غدد پستان هستند. حواستان باشد که چربی های سالم را به مقدار متعادل مصرف کنید. روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E است که به محافظت از بدن در برابر آسیب ناشی از رادیکال های آزاد یاری می نمایند. ماساژ دادن روغن زیتون روی سینه ها پوست سینه ها را مرطوب نگه می دارد.

8. عدس قرمز

عدس قرمز منبع خوبی از فیتواستروژن ها است. علاوه بر این پروتئین دارد و به همین علت یک ماده غذایی مفید برای افزایش سایز سینه محسوب می گردد.

9. سبزیجات دارای برگ سبز

مصرف منظم سبزیجات دارای برگ سبز نه تنها خواص متعددی برای سلامتی بدن دارد، بلکه در بزرگ کردن سینه به طور طبیعی هم مفید است. این نوع سبزیجات سرشار از مواد مغذی مختلف هستند و منبع خوبی از فیتواستروژن های طبیعی به شمار می فرایند. این سبزیجات عملکرد هورمون ها را متعادل نموده و به رشد بافت های سینه یاری می نمایند. علاوه بر این سرعت فرآیند پیری را کاهش می دهند. سبزیجاتی از جمله کلم پیچ، اسفناج، کلم پیچ، شاهی و کلم همگی در این زمینه مفید هستند. دست کم 3 تا 4 بار در هفته سبزیجات ذکر شده را مصرف کنید تا از خواص فوق العاده آن ها بهره مند شوید.

10. میوه ها

برخی از میوه ها هم می توانند سینه ها را بزرگ نمایند. از جمله میوه های مفید که حاوی استروژن هستند، می توانیم توت هایی مانند بلوبری، آلبالو، سیب و آلو را نام ببریم. یکی از میوه های بسیار عالی برای بزرگ کردن سینه پاپایا بوده که سرشار از استروژن است. خوب است بدانید که مصرف مخلوط آب پاپایا و شیر یک گزینه عالی و طبیعی برای افزایش سایز سینه زنان محسوب می گردد.

هرچند نباید در خوردن این نوشیدنی زیاده روی کنید، چون ممکن است منجر به اسهال گردد. زنان باردار هم نباید مخلوط ذکر شده را مصرف نمایند. اگر دچار ناتوانی در تحمل لاکتوز هستید، به جای مخلوط بالا بعد از غذا یک تکه پاپایا بخورید. گفته می گردد که مخلوط کردن انبه با شیر هم می تواند اثرات خوبی روی سایز سینه ها داشته باشد. با شیر، انبه و تخم کتان یک اسموتی مقوی درست کنید و آن را در وعده صبحانه یا به عنوان میان وعده نوش جان کنید.

11. تخم رازیانه

از زمان های قدیم زنان شیرده از تخم رازیانه برای بهبود سلامت سینه های خود استفاده می کردند. تخم رازیانه سرشار از فیتواستروژن هایی است که در بزرگ کردن سایز سینه مفید هستند. علاوه بر این تخم رازیانه حاوی هورمون های گیاهی طبیعی، فلاونوئیدها و مولکول های مختلف است که به رشد بافت سینه و افزایش ترشح شیر مادر یاری می نمایند.

12. چغندر

چغندر غنی از آهن است و مقدار خوبی استروژن و بور دارد و به همین علت به سنتز استروژن در بدن یاری می نماید. برای افزایش سایز سینه خود چغندر بخورید.

13. هویج

هویج را بیشتر به خواصی که برای بینایی دارد می شناسیم، اما جالب است بدانید که هویج در بزرگ کردن سینه خانم ها هم مفید است. این نوع سبزی بتاکاروتن، آنتی اکسیدان، ویتامین ها و مواد معدنی حیاتی دارد. این سبزی نارنجی رنگ حاوی پیش ماده های استروژن است و به همین علت گزینه خوبی برای بزرگ کردن سینه به شمار می رود. هویج بعلاوه حاوی فیبرهای غیرقابل هضم منحصربه فردی است که استروژن اضافی را از بدن خارج می نمایند. سطح بالای استروژن در بدن می تواند منجر به تورم و حساس به لمس شدن سینه ها گردد.

14. شبدر قرمز

شبدر قرمز گیاهی است که از آن برای درمان سرفه و برخی انواع سرطان ها استفاده می گردد. این گیاه حاوی ترکیبات طبیعی مانند کلسیم، نیاسین، فسفر، تیامین، منگنز، پتاسیم و ویتامین C است. شبدر قرمز به بزرگ کردن سینه ها یاری می نماید، چون فیتواستروژن دارد.

2. ماساژ دادن سینه ها با روغن مفید است؟

اگر در اینترنت سرچ کنید، مقالات مختلفی را پیدا می کنید که به آنالیز مفید بودن برخی از روغن ها در افزایش سایز سینه خانم ها پرداخته اند. این مقاله ها عنوان می نمایند که ماساژ دادن سینه ها با روغن در سفت و بزرگ کردن سینه ها، بعلاوه نرم کردن پوست سینه خانم ها اثرگذار است. در این بخش از مقاله به آنالیز اثربخشی ماساژ دادن سینه ها با روغن جهت افزایش سایز آن ها می پردازیم.

شواهد مختلف عنوان می نمایند که ماساژ دادن سینه ها با روغن های زیر ممکن است به بزرگ کردن سینه یاری کند.

  • روغن بادام
  • روغن میخک
  • روغن نارگیل
  • روغن شنبلیله
  • روغن تخم کتان
  • روغن اسطوخودوس (لاوندر)
  • روغن جوجوبا
  • روغن زیتون
  • روغن پرایم رز
  • روغن دانه سویا
  • روغن درخت چای
  • روغن جوانه گندم

مقالات موجود در اینترنت عنوان می نمایند این روغن ها نه تنها سینه ها را بزرگتر و سفت تر می نمایند، بلکه فواید زیر را در پی دارند.

  • از بین بردن ترک های پوستی (استرچ مارک)
  • متعادل کردن هورمون ها
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان
  • نرم کردن پوست

با این حال در نظر داشته باشید که هیچ کدام از این ادعاها به وسیله شواهد علمی تأیید نشده اند. در مقاله های موجود در اینترنت عنوان می گردد روغنی که برای ماساژ دادن روی سینه ها استفاده می کنید، باید گرم بوده یا در دمای اتاق باشد، روی هر دو سینه مالیده گردد و با حرکات دورانی از بیرون به سمت داخل سینه ماساژ داده گردد. در این مقاله ها بعلاوه توصیه می گردد که دست کم 10 تا 15 دقیقه در روز سینه های خود را ماساژ دهید تا جریان خون به سینه ها افزایش پیدا کند و مقدار آن ها به تدریج بزرگتر گردد.

حقیقت ماجرا این است که استفاده موضعی از این روغن ها در بزرگ و سفت کردن سینه های افتاده اثری ندارد؛ با این حال ماساژ دادن روغن های زیر روی سینه می تواند به مرطوب کردن پوست آن ناحیه یاری کند.

  • روغن بادام: این روغن حاوی ویتامین E است که پوست را مرطوب می نماید.
  • روغن نارگیل: روغن نازگیل حاوی ویتامین E و اسیدهای چرب است که در مرطوب کردن و حفظ رطوبت پوست سینه ها مفید هستند. این روغن بعلاوه خواص ضدباکتریایی و ضدقارچی دارد.
  • روغن جوجوبا: این روغن یک مرطوب نماینده است که می تواند پوست خشک را نرم و مرطوب کند.
  • روغن اسطوخودوس: این روغن خوشبو خواص ضدالتهابی دارد و گزینه خوبی برای مرطوب کردن پوست به شمار می رود.
  • روغن زیتون: روغن زیتون حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مختلف است و خواص ضدباکتریایی دارد. این روغن ترکیب خوبی برای مرطوب کردن پوست محسوب می گردد.
  • روغن درخت چای: روغن درخت چای خواص ضدالتهابی و ضدباکتریایی دارد.

عوارض جانبی ماساژ دادن سینه ها با روغن

اگر انتظار دارید که ماساژ دادن سینه هایتان با روغن به بزرگ یا سفت شدن آن ها یاری کند، باید به شما بگوییم که به احتمال زیاد در نهایت ناامید می شوید، چون این کار یاریی خاصی به شما نمی نماید. با این حال ماساژ دادن سینه ها با روغن های مختلف به افزایش رطوبت پوست سینه ها یاری می نماید، هرچند باید در نظر داشته باشید که ممکن است بعد از استفاده موضعی از برخی روغن ها دچار واکنش های آلرژیک شوید. برای مثال اگر به زیتون حساسیت دارید، ممکن است بعد از ماساژ دادن سینه های خود با روغن زیتون واکنش آلرژیک را تجربه کنید. اگر نمی دانید به روغن ها حساسیت دارید یا نه، تست پچ را انجام دهید. برای انجام تست پچ مراحل زیر را طی کنید.

  1. ساعد خود را با آب و یک صابون ملایم و بدون عطر بشویید.
  2. مقدار کمی از روغن مدنظر را روی پوست بخش کوچکی از ساعد خود بمالید.
  3. ناحیه مدنظر از ساعدتان را با بانداژ بپوشانید.
  4. 24 ساعت صبر کنید. اگر پوستتان هیچ واکنشی نشان نداد، یعنی به آن روغن حساسیت ندارید. اگر بعد از مالیدن روغن روی پوست خود علائم خاصی مانند قرمزی یا تاول را تجربه کردید، باید از استفاده از آن خودداری کنید.

اگر بخواهیم این بخش را خلاصه کنیم، می توانیم بگوییم که روغن ها اگرچه خواص ضدالتهابی و ضدباکتریایی دارند و ممکن است به مرطوب کردن پوست سینه یاری می نمایند، اما سایز سینه ها را تغییر نمی دهند. به طور کلی توصیه می کنیم قبل از ماساژ دادن سینه های خود با روغن با پزشک مشورت کنید تا مطمئن شوید خطری شما را تهدید نمی نماید.

3. برخی تمرینات ورزشی را انجام دهید

تمریناتی که روی بالاتنه تمرکز می نمایند، عضلات قفسه سینه را قوی نموده و سینه ها را خوش فرم می نمایند. تمرینات ورزشی که عضلات شانه، پشت و سینه را هدف قرار می دهند، می توانند به سفت و بزرگ کردن سینه یاری نمایند. تمرینات ورزشی مفید برای خوش فرم و بزرگ کردن سینه ها شامل پوش آپ، پرس سینه، پلانک و فلای سینه می گردد. در ادامه چند نمونه از این تمرینات را در اختیارتان قرار داده ایم. می توانید تمرینات زیر را با استفاده از وزنه یا یک بطری آب پر از شن انجام دهید.

1. پرس سینه با دیوار

برای انجام این تمرین ورزشی مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. روبه روی یک دیوار بایستید و کف دستان خود را روی دیوار قرار دهید.
  2. به آرامی و به صورت کنترل شده صورتتان را به دیوار نزدیک کنید.
  3. سپس خود را عقب بکشید و به موقعیت اولیه خود برگردید.
  4. این حرکت را 10 تا 15 بار تکرار کنید.

2. چرخش بازو

چرخش بازو هم می تواند در افزایش سایز سینه زنان اثربخش باشد. نحوه انجام این تمرین در ادامه آورده شده است.

  1. پاهایتان را به عرض شانه باز کنید.
  2. در هر دست یک دمبل یا بطری آب پر از شن بگیرید.
  3. به مدت یک دقیقه دست هایتان را رو به عقب بچرخانید و دایره های کوچک درست کنید.
  4. حالا با حرکت دادن دست هایتان رو به جلو دایره های کوچک بسازید.
  5. به مدت یک دقیقه بازوهای خود را بالا و پایین کنید.
  6. دو تا سه بار این حرکت را تکرار کنید. بین هر ست حدود یک دقیقه استراحت کنید.

3. پرس بازو

برای انجام این تمرین ورزشی مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. بازوهای خود را باز کنید تا پشت شما قرار بگیرند و کمرتان خم گردد.
  2. بازوهایتان را به عقب برگردانید.
  3. به مدت یک دقیقه این کار را تکرار کنید. می توانید دمبل یا بطری آب حاوی شن در دست بگیرید تا این تمرین ورزشی را چالش برانگیز تر کنید.

4. آب درمانی (هیدروتراپی) را امتحان کنید

آب درمانی هم یک روش عالی دیگر برای افزایش جریان خون در سینه به شمار می رود. شواهد ادعا می نمایند که آب درمانی ممکن است جریان خون را در کل بدن افزایش دهد و عصب ها را ضعیف کند که این موضوع می تواند به سفت شدن سینه های زنان یاری کند. دست کم یک بار در روز روش زیر را به کار بگیرید.

  1. زمانی که دوش گرفتن یا حمام کردنتان تمام شد، سینه های خود را به مدت یک دقیقه با آب گرم بشویید.
  2. سپس سینه های خود را به مدت 20 ثانیه با آب سرد بشویید.

5. وزنتان را در محدوده طبیعی نگه دارید

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، افرادی که لاغرتر هستند، معمولا سینه های کوچکتری دارند. اگر لاغر هستید و سایز سینه هایتان هم کوچک است، یک رژیم غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات را دنبال کنید و دست کم چهار بار در هفته به مدت 30 دقیقه ورزش کنید تا وزنتان افزایش پیدا کند. در نظر داشته باشید که برای افزایش وزن خود نباید به سراغ خوراکی های ناسالم بروید. در مقاله زیر برترین مواد غذایی برای چاق شدن اصولی را معرفی نموده ایم. اگر می خواهید وزنتان را زیاد کنید، حتما مقاله زیر را بخوانید.

6. حواستان به راه رفتن، ایستادن و نشستن خود باشید

در این راستا به نکات زیر توجه کنید.

  • از ایستادن و نشستن در یک موقعیت برای مدت طولانی اجتناب کنید.
  • از قوز کردن خودداری کنید و همواره صاف بایستید و بنشینید.

7. تمرینات یوگا را انجام دهید

یوگا فواید متعددی برای جسم و روح دارد. این نوع تمرین به شما در مواجهه با بیماری ها از درون یاری می نماید. علاوه بر این نشان داده شده که یوگا در بزرگ کردن سینه ها اثربخش است. می توانید با استفاده از ویدئوهای آموزشی موجود در اینترنت، تمرینات یوگا را به راحتی در خانه انجام دهید.

کلام پایانی

لازم نیست برای بزرگ کردن سینه های خود زیر تیغ جراحی بروید. روش های طبیعی زیادی وجود دارند که در بزرگ کردن سینه اثرگذار هستند. در مقاله ای که امروز در خبرنگاران مگ برایتان آماده کردیم، به معرفی راهکارهای مفید برای افزایش سایز سینه پرداختیم . از جمله این روش ها می توانیم به انجام برخی از تمرینات ورزشی، اضافه کردن مواد غذایی غنی از پروتئین و چربی های سالم به رژیم غذایی، درست ایستادن و نشستن و آب درمانی اشاره کنیم.

نظرات مختلفی درباره ماساژ دادن سینه با روغن وجود دارد. اگر به روغن ها حساسیت ندارید، می توانید برای مدتی سینه های خود را با روغن ماساژ دهید و ببینید نتیجه می گیرید یا نه. کمترین فایده ای که این کار دارد این است که پوست سینه هایتان نرم و مرطوب می شوند. خانم های گرامی برای بزرگ کردن سینه ها چه راهکارهای مفیدی را سراغ دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و سایر خانم ها در میان بگذارید.

این مطلب فقط جنبه آموزش و اطلاع رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر بیانیه برطرف مسؤولیت خبرنگاران مگ را بخوانید.

منبع: health line, health line, bold sky, health line, knix, times of india

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 231

به "چگونه سایز سینه را با روش های طبیعی و مؤثر افزایش دهید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه سایز سینه را با روش های طبیعی و مؤثر افزایش دهید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید