مدیرعامل استقلال: قصد مذاکره با مجیدی را ندارم

به گزارش کلوب فارسی، علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال پس از جلسه امشب (یکشنبه) هیات مدیره این باشگاه اظهار کرد: جلسه ما قبل از بازی با تراکتور مشخص شده بود و چند مصوبه داشتیم که باید رسیدگی می کردیم. بازیکنان قول دادند که جبران نمایند.

مدیرعامل استقلال: قصد مذاکره با مجیدی را ندارم

مدیرعامل استقلال از سرمربی تیمش حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال پس از جلسه امشب (یکشنبه) هیات مدیره این باشگاه اظهار کرد: جلسه ما قبل از بازی با تراکتور مشخص شده بود و چند مصوبه داشتیم که باید رسیدگی می کردیم. بازیکنان قول دادند که جبران نمایند.

او درباره شرایط همکاری با ساپینتو پس از شکست 2 بر صفر مقابل تراکتور گفت: ما حمایت می کنیم و یک بازی برای ما ملاک نیست.

مدیرعامل استقلال درباره زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بیان نمود: مسائل هست، در تلاشیم که با مسائل مالی دست و پنجه نرم کنیم.

فتح الله زاده درباره دلایل سفرش به دوبی شرح داد: برای مذاکره با پین به دوبی می روم. بعلاوه مسئله ای با الاهلی بابت قایدی داریم که برای حل آن هم می روم. در هفته آینده به دوبی خواهم رفت. من قصدی برای مذاکره با آقای مجیدی ندارم و باید یاری کنیم که او در امارات پیروز باشد.

او در ادامه در واکنش به صحبت های قربان زاده مبنی بر این که استقلال بیشترین خرج را در لیگ بیست و دوم انجام داده اما با مسائل مالی روبرو است، گفت: بله! مسائل مالی داریم و ان شاءالله جبران می کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره جلسه گفت: جلسه از قبل برنامه ریزی شده بود. ما از کادر فنی و بازیکنان حمایت کردیم و ان شاءالله در بازی پنجشنبه جبران می نمایند و طرفداران خشنود می شوند.

فتح الله زاده درباره مسائل مالی عدیده استقلال و مطالبات باشگاه به استراماچونی و محبی اظهار کرد: محبی باید قبل از حضور من کارش انجام می شد. با این حال پس از حضورم این کار را پیگیری کردم. 90 هزار دلار از پول به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز شد اما باقی برگشته خورده که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

او در واکنش به اختلافاتش با ساپینتو شرح داد: اتفاقی نیفتاده که اختلاف داشته باشیم. اختلاف ما در مباحث زیرساختی است. الان کمپ را می بینید که چه شرایط خوبی دارد. دیگر این جا را رها نمی نمایند و می خواهند همواره تمرین اینجا باشد. با این حال مسائلی وجود دارد که باید حل گردد.

مدیرعامل استقلال درباره حواشی مربوط به اتاق ساپینتو در کمپ حجازی گفت: اتاق ایشان حاشیه نداشت اما آنهایی که اتاق ندارند، حاشیه درست کردند. هم آقای ساپینتو و هم مدیر فنی ما اتاق دارند. من هم باید در کمپ باشم تا اینجا را درست کنم. اتاق مهم است یا زمین فوتبال و امکانات دیگر؟

فتح الله زاده در انتها گفت: خود آقای ساپینتو هم از بازی با تراکتور راضی نبود اما به این معنی نیست که با یک بازی به کادر فنی و بازیکنان فشار بیاوریم. امروز با آقای ساپینتو هم صحبت کردیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 333

به "مدیرعامل استقلال: قصد مذاکره با مجیدی را ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل استقلال: قصد مذاکره با مجیدی را ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید