قیمت ها در این منطقه میلیاردی شد، مستاجران فراری شدند!

به گزارش کلوب فارسی، اکوایران نوشت: یک واسطه گر ملکی در محله زیبادشت می گوید: هم اکنون بازار خرید و فروش و رهن و اجاره خانه در این محله در شرایط رکود قرار گرفته است و متقاضی کم شده است.

قیمت ها در این منطقه میلیاردی شد، مستاجران فراری شدند!

محله زیبادشت در غرب و منطقه 22 تهران قرار گرفته است و از شمال به بزرگراه همت و دهکده المپیک، از شرق به بلوار دهکده و رودخانه کن، از جنوب به شهرک چشمه و شهرک گلستان و از غرب به بزرگراه آزادگان متصل می گردد.

یک مشاور املاک در محله زیبادشت با اشاره به افزایش نجومی رهن و اجاره خانه در این محله می گوید: در سال گذشته یک واحد 120 متری و 5 سال ساخت، با 800 میلیون تومان رهن داده می شد، اما این رقم در امسال به یک میلیارد و 400 میلیون تومان رسیده است.

وی بعلاوه در ادامه می گوید: هم اکنون بازار خرید و فروش و رهن و اجاره خانه در این محله در شرایط رکود قرار گرفته است و متقاضی کم شده است.

آنالیز های ما از فایل های رهن و اجاره خانه در محله زیبادشت نشان می دهد، برای رهن کامل آپارتمانی نوساز با 110 مترمربع زیربنا، یک میلیارد و 650 میلیون تومان و برای رهن کامل واحدی با 103 مترمربع، 800 میلیون تومان مشخص شده است.

رهن واحدی با 115 مترمربع، یک میلیارد و 200 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن، 9 میلیون تومان است؛ برای رهن آپارتمانی 95 متری نیز، 250 میلیون تومان و برای اجاره آن، 8 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

برای واحدی با 60 مترمربع زیربنا، 250 میلیون تومان رهن و 6 میلیون تومان اجاره ماهانه و برای واحدی دیگر با 70 مترمربع مساحت،550 میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 417

به "قیمت ها در این منطقه میلیاردی شد، مستاجران فراری شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ها در این منطقه میلیاردی شد، مستاجران فراری شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید