فراگارانتی پیدا سرویس ماندگار، انتخابی فرامطمئن و مالی!

به گزارش کلوب فارسی، اگر شما هم تجربه خراب شدن گوشی را داشته باشید، احتمالا با شنیدن کلمه گارانتی خیلی شادمان نمی شوید. شاید وقتی نام گارانتی به گوش تان می خورد به یاد هزینه هدر رفته ای بیفتید که با خیال برخورداری از این خدمات، حاضر به پرداخت آن شده بودید.

فراگارانتی پیدا سرویس ماندگار، انتخابی فرامطمئن و مالی!

از آنجایی که بیشتر گارانتی های موجود در بازار محصولات الکترونیکی از پوشش بالایی برخوردار نیستند و معمولا قابلیت تمدید نیز ندارند، افراد با نوعی بی اعتمادی به آن ها نگاه می نمایند. بنابراین گارانتی به جای آن که قوت قلبی برای خریداران باشد، هزینه اضافی بر دوش آن ها تلقی می گردد. با این تفاصیل، شاید از شنیدن کلمه فراگارانتی کمی تعجب کنید؛ اما اگر می خواهید اعتماد از دست رفته خود را بازگردانید، بهتر است عجله نکنید و این مطلب را تا پایان بخوانید تا با مفهوم خدمات فراگارانتی شرکت پیدا سرویس ماندگار بیشتر آشنا شوید.

معرفی شرکت پیدا سرویس ماندگار

مجموعه پیداسرویس ماندگار (PSM) یکی از شرکت های فعال در زمینه وارادات گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن است که خدمات گارانتی و فراگارانتی فعال را برای گوشی های همراه و بعضی لوازم جانبی به خریداران ارائه می نماید. این مجموعه در پی از بین بردن خلاهای موجود در بازار خدمات پس از فروش کالاهای الکترونیکی و با هدف حمایت از مشتریان تصمیم گرفت خدماتی نوین و متمایز را تحت عنوان فراگارانتی به خریداران ارائه کند. گلس PSM سری بلک اسمیت یکی از مهم ترین لوازم جانبی است که به وسیله این شرکت به فروش می رسد. جالب است بدانید این محصول باکیفیت نیز از خدمات فراگارانتی پیدا سرویس برخوردار است.

آشنایی با خدمات فراگارانتی شرکت پیدا سرویس ماندگار

برخلاف بیشتر گارانتی های موجود در بازار محصولات الکترونیکی که هزینه هایی گزاف را به مشتریان تحمیل می نمایند و عملا کارآیی چندانی ندارند، شرکت پیدا سرویس با دریافت یک هزینه معقول و مالی از مشتریان، برترین و کامل ترین خدمات فراگارانتی را در اختیار خریداران قرار می دهد. این خدمات فراگارانتی شامل تجهیزات الکترونیک و بعضی لوازم جانبی مانند گلس PSM سری بلک اسمیت می گردد که در ادامه هر یک از این موارد را به صورت جداگانه شرح می دهیم.

خدمات فراگارانتی برای تجهیزات الکترونیک

خدمات فراگارانتی طیف وسیعی از حوادث و آسیب های وارده به تجهیزات الکترونیکی را در بر می گیرد. این پوشش ها شامل شکستگی بر اثر ضربه است؛ چرا که در هیاهوی زندگی سریع و پرمشغله امروزی هر چقدر هم که به مراقبت از وسایل الکترونیک خود اهمیت بدهید، باز هم ممکن است یک لحظه غافل شوید و گوشی موبایل از دست تان سقوط کند و آسیب ببیند. با خدمات فراگارانتی پیدا سرویس، گوشی شما در سریع ترین زمان ممکن تعمیر و خسارت واردشده به آن جبران می گردد.

خدمات فراگارانتی برای گلس PSM

شاید بهتر باشد قبل از آشنایی با خدمات فراگارانتی برای گلس PSM سری بلک اسمیت، کمی بیشتر درباره این گلس محافظ بدانید. بلک اسمیت یک گلس سوپر D است که خاصیت آنتی استاتیک چسب آن مانع از جذب ذرات گرد و غبار به وسیله صفحه گوشی می گردد. از دیگر ویژگی های مهم گلس PSM می توان به شفافیت بسیار زیاد، قابلیت نصب آسان و خاصیت ضربه پذیری آن اشاره نمود. ضربه پذیر بودن به این معناست که در صورت وارد شدن ضربه شدید، گلس می شکند تا از انتقال ضربه و فشار به صفحه LCD، تاچ گوشی و سایر قسمت ها جلوگیری کند. جدا از نقش مهمی که این گلس در محافظت از صفحه نمایش گوشی ایفا می نماید، شاید بتوان گفت بزرگ ترین مزیت گلس PSM سری بلک اسمیت نسبت به سایر گلس های موجود در بازار، برخورداری از خدمات فراگارانتی است که علاوه بر خود گلس، صفحه نمایش گوشی را نیز شامل می گردد.

اما خدمات فراگارانتی برای گلس های PSM مدل بلک اسمیت، شامل این موارد می گردد:

  • در بازه یک ساله می توانید در صورت آسیب تماشا LCD گوشی خود، به صورت 100 درصد رایگان و بدون فرانشیز از خدمات تعویض LCD به صورت تضمینی بهره مند شوید.
  • در صورت آسیب تماشا گلس، می توانید تنها با پرداخت 10 درصد هزینه کل گلس، اقدام به تعویض آن کنید.
  • خدمات تعمیر یا تعویض گلس در کمتر از 72 ساعت برای شما انجام خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که گلس های PSM برای بیش از 120 مدل از انواع گوشی های موجود در بازار با برندهای سامسونگ، آیفون و شیائومی قابل استفاده هستند. اگر مشتاق به خریداری این گلس هستید می توانید آن را به صورت حضوری از نمایندگی های فروش پیدا سرویس تهیه کنید. بعلاوه امکان خریداری این محصول به صورت آنلاین و از فروشگاه های اینترنتی معتبر مثل سلام جانبی و تکنولایف نیز وجود دارد.

شاید در این شرایط مالی انتخاب یک شرکت معتبر که خدمات آن به صورت کاملا رایگان و بدون فرانشیز است، منطقی ترین گزینه ممکن باشد. اما برای یک انتخاب منطقی، قدم اول به دست آوردن اطلاعات درست است. پس پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فراگارانتی و سایر خدمات این شرکت به وبسایت پیدا سرویس ماندگار سر بزنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 420

به "فراگارانتی پیدا سرویس ماندگار، انتخابی فرامطمئن و مالی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراگارانتی پیدا سرویس ماندگار، انتخابی فرامطمئن و مالی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید