شهردار منطقه 18 : نیمی از شن چاله ها معین تکلیف شدند ، معین شرایط فاز دوم پروژه شهید بروجردی تا دو ماه دیگر

به گزارش کلوب فارسی، شهردار منطقه 18 با بیان اینکه پس از 40 سال نیمی از شن چاله ها مشخص تکلیف شدند، توضیح داد: طرحی از سوی سازمان نوسازی تا چند هفته آینده اجرایی خواهد شد تا مشکل شن چاله ها برطرف گردد.

شهردار منطقه 18 : نیمی از شن چاله ها معین تکلیف شدند ، معین شرایط فاز دوم پروژه شهید بروجردی تا دو ماه دیگر

به گزارش خبرنگاران، محمد جواد خسروی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه گزارش رؤسای کمیسیون های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و نظارت و حقوقی با بیان اینکه در منطقه 18 اقدامات قابل توجهی به عنوان یادگار انجام شد، اظهار کرد: اگر یک مورد از این اقدامات در دوره های قبلی انجام می شد به عنوان عملکرد آن دوره کافی بود.

او با بیان اینکه پروژه بهرامی با هزار و 500 میلیارد تومان بازگردانده شد، گفت: در توسعه حمل و نقل عمومی سه هزار و 500 میلیارد تومان را توافق می کنیم که یاری به مردم منطقه 18 است.

خسروی با بیان اینکه پس از 40 سال نیمی از شن چاله ها مشخص تکلیف شد، توضیح داد: طرحی از سوی سازمان نوسازی تا چند هفته آینده اجرایی خواهد شد تا مشکل شن چاله ها برطرف گردد.

او با تأکید بر اینکه با اسلامشهر و شهر قدس به شدت درگیر هستیم، یادآور شد: در اسلامشهر شاهد همکاری حداقلی هستیم و به تنهایی نمی توان مشکل حریم را برطرف کرد و به حمایت شورا احتیاج داریم. سه گاراژ مهم منطقه از معارضین اصلی پروژه شهید بروجردی بود که برطرف شد و تا یک یا دو ماه آینده ما می توانیم فاز دوم پروژه شهید بروجردی را نیز مشخص تکلیف کنیم.

شهردار منطقه 18 با بیان اینکه سه هزار و 800 میلیون تومان رأی کمیسیون ماده هفت را در هفته های اخیر دریافت کردیم، گفت: ما در محدوده منطقه 18 ایستگاه مترو نداریم و در کوشش هستیم که مشکل مترو در منطقه برطرف گردد. 50 درصد مبلغ برای برطرف معارض املاک اطراف نعمت آباد را به زودی پرداخت خواهیم کرد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهردار منطقه 18 شهردار خاصی است که باید از او حمایت کنیم، گفت: ما برای مشخص حریم منطقه در جلسات به شدت درگیر شدیم و به تهران ظلمی می گردد که باید جلوی آن را بگیریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 403

به "شهردار منطقه 18 : نیمی از شن چاله ها معین تکلیف شدند ، معین شرایط فاز دوم پروژه شهید بروجردی تا دو ماه دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار منطقه 18 : نیمی از شن چاله ها معین تکلیف شدند ، معین شرایط فاز دوم پروژه شهید بروجردی تا دو ماه دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید