عکس ، سرنوشت خاص ترین استادیوم جام جهانی به کجا رسید؟ ، سازه ای که تخریب می گردد اما از بین نمی رود!

به گزارش کلوب فارسی، استادیوم 974 یکی از استادیوم های ساخته شده به وسیله قطری ها برای میزبانی از جام جهانی، قرار بود بعد از بازی ها به طور کامل تخریب گردد.

عکس ، سرنوشت خاص ترین استادیوم جام جهانی به کجا رسید؟ ، سازه ای که تخریب می گردد اما از بین نمی رود!

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، استادیوم 974 یکی از هشت محل برگزاری مسابقات جام جهانی قطر 2022 است که به علت زیبایی منحصربه فردش مورد توجه جهانی نهاده شد. گفته شده این استادیوم که از کانتینرهای حمل و نقل بازیافتی ساخته شده است، به این علت منحصر به فرد است که از بین رفتنی نیست، چون سازه های آن می تواند جدا و به جای دیگری منتقل گردد.

با اینکه قرار بود این استادیوم بعد از بازی های جام جهانی تخریب گردد، اما یک ماه پس از فینال همچنان در دوحه پابرجاست و زمان دقیقی برای جداسازی نهایی آن اعلام نشده است. هنوز هیچ درخواست تاییدشده ای برای بازسازی استادیوم در جای دیگر وجود ندارد و شایعات حاکی از آن است که استادیوم 974 ممکن است در دوحه بماند و یکی از مکان هایی باشد که برای جام ملت های آسیا که 12 ماه دیگر در قطر برگزار می گردد، استفاده گردد.

استادیوم 974 در دوحه همچنان پابرجاست.

این استادیوم 44 هزار و 89 نفری در بازی های جام جهانی قطر میزبان 7 بازی بوده که در آنها 21 گل زده شده است. استادیوم 974 یکی از محبوب ترین استادیوم ها بود و بسیاری فقط برای تماشا آن و عکس گرفتن کنار آن به 10 کیلومتری شرق دوحه می رفتند.

قرار بود بعد از انتها بازی ها در 18 دسامبر و بازی آرژانتین و فرانسه در مرحله فینال، کانتینرهای آن به صورت کامل از هم باز و استادیوم برچیده گردد. با این حال هنوز سرنوشت این استادیوم مشهور تعیین نیست.

  • نگرانی پاریسی ها از حضور مسی در ریاض؟ | رویای بلندپروازانه برای بهبود روابط قطر و عربستان
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 337

به "عکس ، سرنوشت خاص ترین استادیوم جام جهانی به کجا رسید؟ ، سازه ای که تخریب می گردد اما از بین نمی رود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، سرنوشت خاص ترین استادیوم جام جهانی به کجا رسید؟ ، سازه ای که تخریب می گردد اما از بین نمی رود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید