پیچ و خم راه خدمت را در منطقه 18 دنبال کنید

به گزارش کلوب فارسی، شهردار منطقه 18 از آغاز اجرای طرح راه خدمت با حضور جلال بهرامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران، و رضا محمدی، مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور منطقه ها شهرداری تهران، در این منطقه خبر داد.

پیچ و خم راه خدمت را در منطقه 18 دنبال کنید

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه 18 گفت: طرح راه خدمت با اهداف پنجگانه به کارگیری تمام ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران برای حل معضلات شهری منطقه، هم افزایی در جهت تلاش مضاعف برای خدمت رسانی در بازه زمانی معین، افزایش دقت، سرعت و اجرا در رفع مسائل و معضلات شهر، ارتقای کیفیت خدمت رسانی در شهر و ارتقای رضایتمندی در شهر و شهروندان از دوازدهم شهریور در منطقه ها مختلف تهران به اجرا در آمده است.

محمدجواد خسروی درباره نحوه اجرای این طرح گفت: فعالیت های گسترده اجرایی طرح خدمت از شنبه 12شهریور در منطقه18 به صورت روزانه و معین در معابر شناسایی شده آغاز شده و اقداماتی نظیر لکه گیری، تراش و روکش آسفالت، لایروبی نهرها، نظافت، بازسازی علائم ترافیکی و شست وشوی ایستگاه اتوبوس و تعمیر و شست وشوی مخازن و پاکسازی برچسب و پوسترهای تبلیغاتی و... در حال انجام است.

او تاکید کرد: امیداست با هم افزایی و تعامل با سازمان های مرتبط خدمات رسان شهرداری تهران اقدامی جهادی و بی نظیر برای جلب رضایت شهروندان منطقه 18 و آبادانی شهر از سوی مدیریت شهری را ببینیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 274

به "پیچ و خم راه خدمت را در منطقه 18 دنبال کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیچ و خم راه خدمت را در منطقه 18 دنبال کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید