رژیم غذایی عجیب و غریب ارلینگ هالند

به گزارش کلوب فارسی، از زمانی که ارلینگ هالند با مبلغ 51 میلیون پوند به جمع آبی آسمانی های منچسترسیتی پیوست او فوتبال انگلیس را به تسخیر خود درآورده است و در این راه قدرت بدنی بالا و اندام تنومند ستاره نروژی نیز به یاری او آمده است.

رژیم غذایی عجیب و غریب ارلینگ هالند

حالا هالند از رژیم غذایی که برای اطمینان از سلامت بدنش انتخاب نموده، پرده برداشته و نکات جالبی در این مورد مطرح شده است. یکی از رازهای عملکرد بی نقص ارلینگ هالند شاید رژیم غذایی او باشد که او در خصوص آن توضیحاتی داده است. ارلینگ هالند برخی از غذاهایی را که برای اطمینان از سلامت بدنش می خورد، از جمله دل و جگر را فاش نموده است.

در مستندی به نام هالند: تصمیم بزرگ مهاجم منچسترسیتی برخی از اجزای عجیب رژیم غذایی خود از جمله دل و جگر را فاش کرد. او گفت: شما معمولا این غذاها را نمی خوریم اما من مراقب بدنم هستم. او در حالی این حرفها را می زدکه دل و جگر گاو را در دستش گرفته بود و به دوربین نشان می داد.

او در ادامه گفت: خوردن غذای با کیفیت که تا حد امکان بومی و محلی باشد، مهم ترین نکته است. مردم می گویند گوشت برای شما مضر است. اما کدام؟ گوشتی که در مک دونالد می خورید؟ یا گاو محلی که همانجا علف می خورد؟ من دل و جگر گاو را می خورم.

او بعلاوه مدعی شد که در برنامه غذایی خود فقط آب تسویه شده به وسیله یک سیستم فیلترینگ پیچیده را مصرف می نماید: اولین کاری که صبح انجام می دهم این است که می گذارم کمی نور خورشید به چشمم وارد گردد، چون برای تنظیم ریتم شبانه روزی بدن خوب است.. بعلاوه آبی که می خورم را فیلتر و تسویه می کنم. به نظرم این موضوع سود زیادی برای بدنم دارد.

مهاجم نروژی قبل از هر بازی خانگی لازانیای خانگی را می خورد که پدرش آلفی درست نموده است. پپ گواردیولا، سرمربی تیم، پس از پیروزی مقابل ساوتهمپتون در خصوص این غذا شوخی کرد. او گفت: می توانیم به پدر ارلینگ پیشنهاد دهیم که برای ما غذا درست کند. اگر این راز گل های ارلینگ است، من رئیس باشگاه خلدون را متقاعد خواهم کرد که او را به اینجا بیاورد! اما فکر نمی کنم هالند فقط یک راز داشته باشد.

ارلینگ بعلاوه گفته که روزانه 6000 کالری در برنامه غذایی خود دریافت می نماید و اینکه هوادار دوش آب یخ و استفاده از عینکهایی است که نور آبی را فیلتر می نماید است چون این مورد به خواب راحت او یاری می نماید.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 291

به "رژیم غذایی عجیب و غریب ارلینگ هالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژیم غذایی عجیب و غریب ارلینگ هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید