خراسان رضوی شاهد کاهش دمای هوا خواهد بود

به گزارش کلوب فارسی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش ابرناکی و بارش باران در نیمه شمالی استان روز چهارشنبه سردترین روز این هفته خواهد بود.

خراسان رضوی شاهد کاهش دمای هوا خواهد بود

زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین 12 و 29 درجه در نوسان بوده است گفت: امروز دمای هوای این کلاشهر در گرمترین ساعات به 31 درجه و در خنکترین ساعات به 13 درجه خواهد رسید.

او اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای 6 درجه خنکترین و مهولات با پیشینه دمای 32 درجه گرمترین شهرستان های استان بوده اند. بعلاوه بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بردسکن با 32 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با آنالیز نقشه ها و مدل های هواشناسی از امروز تا روز چهارشنبه این هفته شاهد افزایش ابرناکی در سطح استان به ویژه نیمه شمالی خواهیم بود. در نیمه شمالی از بعدازظهر سه شنبه تا ظهر چهارشنبه بارش باران را در بعضی نقاط این استان پیش بینی می کنیم.

آهنگرزاده اعلام کرد: بعلاوه طی این مدت سرعت وزش باد در سطح استان اضافه نموده خواهد شد و در نواحی بادخیز وزش باد شدید توام با گردوخاک است.

او توضیح داد: از دوشنبه تا اواخر هفته جاری دمای هوا مجدد روند کاهشی خواهد داشت. به گونه ای که روز چهارشنبه سردترین روز این هفته خواهد بود و دمای هوا در مشهد در روز چهارشنبه در گرمترین ساعت 18 درجه و در سردترین ساعات به 6 درجه خواهد رسید.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 293

به "خراسان رضوی شاهد کاهش دمای هوا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان رضوی شاهد کاهش دمای هوا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید