حسینی: فولاد تیم خطرناکی است، فوتبال ایران از نظر سخت افزاری عقب است

به گزارش کلوب فارسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فکر می کنم بازی با فولاد یکی از سخت ترین دیدارهای ما در این فصل باشد.

حسینی: فولاد تیم خطرناکی است، فوتبال ایران از نظر سخت افزاری عقب است

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا(دوشنبه) از ساعت 17 در ملاقاتی خانگی پذیرای تیم پیکان است. مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان امشب در نشست خبری پیش از این ملاقات اظهار کرد: فکر می کنم بازی کردن مقابل تیم خوب فولاد یکی از سخت ترین کارها باشد. شناخت خوبی از تیم فولاد داریم. حریف در بحث پرسینگ و تحت فشار گذاشتن حریفان یکی از برترین تیم های ایران است. تیم فولاد در این موضوع واقعاً خطرناک است.

او ادامه داد: با توجه به این که بازیکنان تیم فولاد چندین سال است کنار هم بازی می نمایند و هماهنگی خوبی دارند فکر می کنم بازی با فولاد یکی از سخت ترین ملاقاتهای ما در این فصل باشد. بازیکنان ما باید بدانند در این ملاقات حق هیچ اشتباهی ندارند زیرا فولاد تیم واقعا خطرناکی است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که با توجه به این که تیم شما و فولاد در جدول رده بندی در همسایگی هم قرار دارند، این موضوع می تواند بازی را حساس تر کند؟ اضافه نمود: شرایط جدول به گونه ای است که فاصله ها به هم نزدیک است و نتیجه این بازی می تواند برای این که بتوانیم به یک منطقه امن برسیم، بسیار مشخص نماینده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که پیکان نشان داده هر زمان زمین بازی خوب باشد، بازی بهتری به نمایش گذاشته است، این موضوع چقدر به شما در بازی فردا یاری خواهد نمود؟ گفت: بله من از این قضیه بسیار شادمان هستم. امیدوارم روزی برسد که تیم های مان صاحب استادیوم های با کیفیت مثل استادیوم فولاد باشند. فوتبال از نظر سخت افزاری عقب است و اگر به جایی برسیم که تیم های مان از نظر سخت افزاری و امکانات به مرحله حرفه ای برسند، فکر می کنم فوتبال مان خیلی پیشرفت کند.

او درباره غایبان تیمش در بازی با فولاد نیز اعلام کرد: متاسفانه جواد آزاده را برای این ملاقات در اختیار نداریم.

حسینی در انتها گفت: امیدوارم فردا یک داوری بی نقص را داشته باشیم زیرا هر دو تیم فوتبال بازی می نمایند و در نهایت شاهد یک فوتبال خوب باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 175

به "حسینی: فولاد تیم خطرناکی است، فوتبال ایران از نظر سخت افزاری عقب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: فولاد تیم خطرناکی است، فوتبال ایران از نظر سخت افزاری عقب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید