تداوم آلودگی هوای تهران تا آدینه

به گزارش کلوب فارسی، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی این استان ابری تا نیمه ابری همراه با کاهش کیفیت هوا طی دو روز آینده و کاهش نسبی دما تا فردا (3 آذر) پیش بینی می گردد.

تداوم آلودگی هوای تهران تا آدینه

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی شرایط جوی استان تهران تا روز آدینه (4 آذر) با ادامه پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و در منطقه ها پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

از آدینه شب تا روز یکشنبه (4 تا 6 آذر) با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابرناکی در بعضی منطقه ها استان بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و باران و مه مورد انتظار است.

عمده بارش آدینه شب و روز شنبه (5 آذر) در شمال و غرب استان و روز یکشنبه (6 آذر) در ارتفاعات و بخش های شمالی استان پیش بینی می گردد.

امروز و فردا (2 و 3 آذر) کاهش نسبی دما و روز آدینه (4 آذر) افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای 6- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (3 آذر) صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد و طی آدینه (4 آذر) قسمتی ابری و همراه با غبار محلی اوایل شب افزایش ابر گاهی بارش باران و وزش باد با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای 18درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1401 بروزرسانی: 2 آذر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 308

به "تداوم آلودگی هوای تهران تا آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم آلودگی هوای تهران تا آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید