بسته جامع خدمات استخدام و کاریابی در فرانگر

به گزارش کلوب فارسی، شرکت فرانگر با ارائه راهکارهای نوین در صنعت هوایی و گردشگری در حوزه فناوری اطلاعات در سال 1387 تاسیس شد.

بسته جامع خدمات استخدام و کاریابی در فرانگر

فرانگر با تمرکز بر شناخت مسائل و کاستی های موجود در صنعت هوایی و گردشگری، اقدام به تحلیل و فراوری نرم افزارهای نو و منحصر به فردی جهت تسهیل کار خطوط هوایی و دفاتر خدمات مسافرتی در بخش های مختلف نموده است.

معرفی سایت کاریابی ویژه آژانس های هواپیمایی

فرانگر در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات خود در حوزه صنعت گردشگری، صفحه کاریابی ویژه آژانس ها را در سایت خود راه اندازی نموده است. یکی از مهم ترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی تسهیل و صرفه جویی در زمان و هزینه امور استخدام برای آژانس ها و ایجاد فرصت برابر برای متخصصین به منظور جذب در بازار کار بوده است.

سایت فرانگر با ارائه بسته جامع خدمات کاریابی و استخدام آژانس هواپیمایی با امکانات متفاوتی از جمله ثبت رزومه، ثبت رایگان آگهی های استخدام و مشاهده نوترین فرصت های شغلی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. برای اطلاع از نوترین فرصت های شغلی حسابدار و مدیرمالی، کانتر تور و بلیط، مدیرفنی، تور لیدر، گرافیست و... می توانید به سایت فرانگر مراجعه کنید.

فرانگر همیشه با اتکا به شعار یک راه ساده تر، در راستای برطرف احتیاج در صنعت گردشگری و هوانوردی می کوشد. گزارش فروش ایرلاین های ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر، آتا بصورت رایگان به وسیله فرانگر ارائه می گردد. نرم افزار چاپ بلیت فارسی تمام ایرلاین ها برای تمام کاربران بصورت رایگان قابل دسترس است. با عضویت در کانال فرانگر می توانید به صورت کاملا رایگان از آخرین بخشنامه ها و اخبار صنعت هوانوردی و گردشگری آگاه شوید. با نرم افزار همیار فرانگر می توانید، کلیه فرایند رزرو بلیط در محیط های رزرواسیون و تمامی عملیات مربوط به استرداد بلیت در محیط های رزرواسیون را به صورت کاملا اتوماتیک انجام دهید. فرانگر جز اولین شرکت ایرانی است که سیستم خرید بلیت هواپیما به صورت کاملا آنلاین را طراحی و پیاده سازی کرد. فرانگر در حوزه نرم افزاری سیستم های فرودگاهی، همانند سیستم کنترل پذیرش مسافر DCS، سیستم نمایش اطلاعات پرواز FIDS و ... نیز فعالیت های گسترده ای داشته است.

فرانگر یک راه ساده تر...

منبع: کجارو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 89

به "بسته جامع خدمات استخدام و کاریابی در فرانگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته جامع خدمات استخدام و کاریابی در فرانگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید