اپل خاتمه آیپاد تاچ را بازنشسته کرد؛ انتها یک خانواده 20 ساله

به گزارش کلوب فارسی، بالاخره اپل رسما خبر توقف فراوری آیپاد تاچ را گفت. این شرکت اعلام نموده که فروش این محصول تا زمانی که در انبار فروشگاه ها وجود داشته باشد، ادامه پیدا می نماید. با این وجود مرگ آیپاد انتها یک دوران مهم محسوب می گردد.

اپل خاتمه آیپاد تاچ را بازنشسته کرد؛ انتها یک خانواده 20 ساله

اپل حدود 20 سال قبل از اولین نسل آیپاد رونمایی کرد که در دو مدل 5 و 10 گیگابایتی راهی بازار شد. در سال 2017 فراوری مدل های نانو و شافل به انتها رسید ولی اپل به ساخت آیپد تاچ ادامه داد. طی این سال ها اگرچه گروهی از کاربران از آیپاد تاچ به عنوان یک پخش کننده موسیقی استفاده می کردند، اما از طرف دیگر جذابیت ارائه تجربه مشابه استفاده از آیفون را نمی توانیم نادیده بگیریم.

در هر صورت مدت هاست که کمتر کسی آیپاد تاچ می خرد. آخرین نسل این گجت (نسل هفتم) در سال 2019 در کنار آیفون 7 معرفی گردید و نسل ششم هم در سال 2015 به دست کاربران رسید. در دورانی که همه یک گوشی هوشمند در جیب خود دارند، مطمئنا بسیاری از افراد به خرید گجت های جداگانه برای انجام کارهایی مانند گوش دادن به موسیقی علاقه زیادی ندارند.

زمانی که آیپاد در اوج محبوبیت قرار داشت، گوشی های مقرون به صرفه قیمت اندرویدی جذابیتی نداشتند اما کاربران با پرداخت قیمت مناسب می توانستند از امکانات یک گجت مشابه آیفون بهره ببرند. اما حالا گوشی های اندرویدی در تمام رده های قیمتی حرف زیادی برای گفتن دارند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 213

به "اپل خاتمه آیپاد تاچ را بازنشسته کرد؛ انتها یک خانواده 20 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل خاتمه آیپاد تاچ را بازنشسته کرد؛ انتها یک خانواده 20 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید