افزایش آلاینده اُزن در هوای مرکز

به گزارش کلوب فارسی، تهران (پانا) - شرایط جوی این استان آسمانی صاف و گاهی ابری بعلاوه افزایش نسبی دما و آلاینده های ازن و ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در نواحی پرتردد شهری پیش بینی می گردد.

افزایش آلاینده اُزن در هوای مرکز

بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف، گاهی کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می گردد.

از شنبه تا دوشنبه (12 تا 14 شهریورماه) در برخی نواحی به ویژه در جنوب غرب و ارتفاعات استان گاهی افزایش سرعت وزش باد مورد انتظار است.

طی دو روز آینده در نواحی پر تردد شهری به ویژه در ساعات عصر تا بامداد روز بعد گاهی افزایش برخی آلاینده های جوی خصوصا ازن و ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون پیش بینی می گردد.

بعلاوه تا اواسط هفته آینده فرایند تدریجی افزایش دما در سطح استان مور انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 36 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (11 شهریور) صاف و در برخی ساعات وزش باد با احتمال غبار محلی با حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد و طی شنبه (12 شهریور) صاف و در برخی ساعات وزش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 270

به "افزایش آلاینده اُزن در هوای مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آلاینده اُزن در هوای مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید