گیوی: طلای محمدرضا گرایی کشتی فارس را از تک قطبی بودن آزاد کرد، نمی خواستند اسمی از برادران گرایی باشد

به گزارش کلوب فارسی، مربی سازنده کشتی شیراز می گوید در این سال ها عده ای بودند که نمی خواستند اسمی از برادران گرایی در ورزش استان فارس باشد.

گیوی: طلای محمدرضا گرایی کشتی فارس را از تک قطبی بودن آزاد کرد، نمی خواستند اسمی از برادران گرایی باشد

رحیم گیوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه بعد از مدال آوری دو شاگردش محمدرضا و محمدعلی گرایی در مسابقات دنیای، مشکل استخدام وی حل شده است، گفت: خوشبختانه با پیگیری علیرضا دبیر، من هم در شهرداری شیراز مشغول به فعالیت شدم، البته استخدام رسمی اتفاق نیفتاده و به صورت قراردادی کارم را آغاز نموده ام.

وی در خصوص شرایط این روزهای دو شاگردش که در لیگ برتر هم کشتی نگرفتند، توضیح داد: مدتی است که علی و رضا گرایی تمریناتشان را آغاز نموده اند. دو، وزنه و مرور فن در دستور کار آنها واقع شده است، آنها تصمیم گرفتند که در لیگ حضور نداشته باشند و تا امروز چند جلسه تمرین کشتی داشتند.

مربی تیم ملی فرنگی در دنیای نروژ در خصوص ادعای امید نوروزی مبنی بر گرفتن هزینه های اعزام به دنیای از مربیان تیم های ملی گفت: از من پولی گرفته نشد. منظور امید نوروزی، فقط نظام حسینی دیگر مربی استان فارس بود.

گیوی ادامه داد: محمدرضا گرایی کشتی فارس را از تک قطبی بودن آزاد کرد. بیشتر ورزشکاران فارس منتظر یک طلای المپیک از سوی برادران گرایی بودند تا ورزش استان به آرامش برسد. حتی طلای المپیک رضا گرایی باعث شد هیئت کشتی دیگر اجازه دخالت های بیجا و بی منطق را به کسی ندهد. بیشتر امتیازهایی که تیم فارس از مسابقات دنیای کسب کرد متعلق به شاگردان من (برادران گرایی) است که سالیان سال باهم سختی های زیادی کشیدیم. در این سال ها کسانی بودند که اصلا دوست نداشتند اسمی از برادران گرایی باشد.

این مربی سازنده شیرازی مطرح نمود: 12-10 سال است که بدون حاشیه کار خودمان را انجام دادیم و برترین نتیجه را کسب کردیم. بعد از این هم دوباره کوشش می کنیم تا به امید خدا شاهد کسب چند طلای دیگر دنیا و المپیک از سوی برادران گرایی باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 78

به "گیوی: طلای محمدرضا گرایی کشتی فارس را از تک قطبی بودن آزاد کرد، نمی خواستند اسمی از برادران گرایی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیوی: طلای محمدرضا گرایی کشتی فارس را از تک قطبی بودن آزاد کرد، نمی خواستند اسمی از برادران گرایی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید