کیس های محافظ رسمی سری گلکسی S22 در یک فروشگاه آنلاین دیده شدند

به گزارش کلوب فارسی، سامسونگ طبق آخرین خبرها از گوشی های هوشمند پرچم دار نو خود یعنی سری گلکسی S22 هفته آینده رونمایی می کند و در فاصله چند روز تا معرفی این گوشی ها می توان گفت که از همه مشخصات این سری از گوشی های اطلاع داریم. اخیراً کیس های محافظ این سه گوشی هوشمند هم در یکی از فروشگاه های آنلاین ظاهر شده که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

کیس های محافظ رسمی سری گلکسی S22 در یک فروشگاه آنلاین دیده شدند

فروشگاهی اینترنتی با نام MobileFun تعدادی از این کیس های محافظ را در ویترین آنلاین خود قرار داده که این کیس ها پس از معرفی رسمی گوشی های هوشمند پرچم دار سامسونگ در تاریخ 20 بهمن ماه در اختیار کاربران برای فروش قرار می گیرند. سامسونگ در گوشی های پرچم دار خود رسمی را دنبال می کند که همراه آن ها یک سری قاب های محافظ رسمی نیز عرضه می کند. این بار نیز سامسونگ نشان داده که با قاب های رسمی گلکسی S22 قصد پیروی کردن از آن سنت را دارد. این کیس ها در طیف وسیعی از سناریوها آزمایش شده و مورد بررسی قرار گرفتند. حتی با وجود اینکه این مدل ها تقریباً هر ساله با طراحی یکسانی روانه ی بازار می شوند، اما می توانند به جذابیت این سری از گوشی های هوشمند سامسونگ اضافه کنند.

کیس محافظ سیلیکونی گلکسی S22

کاور سیلیکونی ساده و شیک Galaxy S22 چهره گوشی شما را زیباتر از قبل می کند. این کیس های محافظ بدون اضافه کردن وزنی به وزن کل گوشی شما تمام قسمت های گوشی را در بر می گیرند و آن ها از خط و خش محافظت می کنند. احتمالا شما با کیس های محافظ سیلیکونی آشنا هستید، زیرا یکی از محبوب ترین قاب های گلکسی سامسونگ تلقی می شوند. به علاوه، این قاب به شما این فرصت را می دهد تا Galaxy S22 تازه خود را در چهار رنگ مختلف مشکی، آبی، سبز و مرجانی در اختیار داشته باشید. همچنین باید خاطر نشان کنیم که این سری از قاب ها به طور کامل با شارژر بی سیم سازگار هستند، بنابراین شما نیازی به درآوردن آن برای شارژ کردن گوشی ندارید. این قاب های سیلیکونی با قیمت منطقی 29.99 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرند.

کیس محافظ سیلیکونی بنددار گلکسی S22

این قاب تازه سامسونگ همان قاب محافظ سیلیکونی است که یک بند در پشت آن دیده می شود. شما می توانید دست خود را داخل بند قرار دهید و گوشی خود را به طور ایمن تری نگه دارید و همچنین آن را به کمربند خود وصل کنید. این قاب سیلیکونی گلکسی S22 از یک بند با مواد ضد لغزش ساخته شده که بسیار سبک وزن و باریک است و در دو رنگ آبی نارنجی و سفید برای فروش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کیس محافظ چرمی گلکسی S22

قاب های چرمی همواره طرفداران خاص خود را دارند. اگر می خواهید قابی باکیفیت تر برای گوشی Galaxy S22 خود داشته باشید، این قاب های چرمی سامسونگ انتخاب مناسبی برای شماست. کیس های محافظ Galaxy S22 بسیار باریک و براق هستند و زیبایی مضاعفی را به گوشی شما می دهند. همانند قاب های سیلیکونی، این قاب ها نیز از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند. همچنین این قاب ها دسترسی آسان به تمامی پورت های گوشی را برایتان فراهم می سازند و چرم واقعی آن ها نیز از گوشی در برابر خراش ها و ضربات احتمالی محافظت می کند. باید خاطر نشان کنیم که قاب رسمی چرمی گلکسی S22 در سه رنگ مشکی، سبز و خاکستری موجود است. همچنین انتظار می رود که قیمت آن حدود 49.99 دلار باشد.

کیس محافظ هوشمند LED گلکسی S22

این سری از قاب های محافظ طراحی بسیار خاصی دارند و به شما این امکان را می دهند تا بدون باز کردن گوشی نوتیفیکیشن ها را از روی نمایشگر LED آن بخوانید. این کار از طریق یک صفحه نمایش LED هوشمند تعبیه شده در داخل کاور انجام می شود که دارای طراحی ماتریکسی نقطه ای و یکپارچه با سیستم عامل است. این کیس دارای یک جیب داخلی برای قرار دادن کارت های اعتباری است و در دو رنگ مشکی و خاکستری در اختیار کاربران قرار می گیرد. ما انتظار داریم قیمت آن حدود 59.99 دلار باشد.

کیس محافظ هوشمند شفاف گلکسی S22

این سری از کیس های محافظ شکل تکامل یافته قاب های با نمایشگر LED هستند که به شکل نواری هوشمند در بخشی از نمایشگر قرار دارند. شما در این نوار می توانید اطلاعات گوشی اعم از زمان، درصد شارژ باتری، تماس ها و پیام های دریافتی را مشاهده کنید. این نوار هنگامی که کیس محافظ روی نمایشگر قرار بگیرد برای شما روشن خواهد شد. باید اشاره کنیم که این کیس نیز از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و گوشی هوشمند شما را در برابر ضربه و خط وخش مقاوم نگه می دارد. این کیس با قیمت احتمالی 49.99 دلار روانه بازار خواهد شد.

کیس محافظ شفاف گلکسی S22

طبیعتاً همه کاربران دوست ندارند که رنگ گوشی خود را پشت قاب پنهان کنند و اینجاست که قاب های شفاف به کار می آیند. شما با استفاده از این نوع قاب های می توانید رنگ زیبای گوشی خود را ببینید و در عین حال از آن محافظت کنید. این قاب شفاف با پوشاندن کناره ها و پشت گوشی از آن در برابر ضربه محافظت می کند و با بافت نرم ضدلغزشی که دارد از سر خوردن گوشی هوشمند شما جلوگیری می کند. این کیس محافظ بسیار سبک که از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کند با قیمت 19.99 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

کیس محافظ محکم شفاف گلکسی S22

نوع دیگری از قاب های محافظ شفاف برای این گوشی های هوشمند وجود دارد که تنها یک تغییر نسبت به مورد قبلی دارد. اما برای بسیاری از کاربران همین یک تغییر نیز اهمیت دارد. تفاوتی که این قاب با قاب قبلی دارد در قدرت مقاومت آن است که ظاهراً قاب قبلی از آن بی بهره مانده است. اگر می خواهید مقاومت گلکسی S22 تازه خود را بیشتر از قبل کنید، باید حدود 29.99 دلار بپردازید.

کیس محافظ مقاوم گلکسی S22

این قاب محافظ از نظر مقاومت نسبت به قاب قبلی مقاومت بیشتری دارد و طراحی شبیه به زره آن جذابیت خاصی به گوشی هوشمند شما می دهد. می توان گفت که این قاب محافظ، مقاوم ترین کیس رسمی است که سامسونگ برای سری گلکسی S22 خود در نظر گرفته است. بافت مقاوم برای نگه داری در دست، ضدلغزش بودن آن و بهره گیری از ضربه گیرها در لبه های گوشی این قاب را به یکی از مقاوم ترین قاب های موجود برای این گوشی تبدیل کرده است. این کیس به دلیل اینکه ناهموار به نظر می رسد ممکن است مورد پسند همه کاربران قرار نگیرد. ما انتظار داریم ای کیس محافظ با قیمتی حدود 39.99 دلار روانه بازار شود.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 139

به "کیس های محافظ رسمی سری گلکسی S22 در یک فروشگاه آنلاین دیده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیس های محافظ رسمی سری گلکسی S22 در یک فروشگاه آنلاین دیده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید