چالش کامران قاسمپور در المپیک ، تصمیم قهرمان کشتی دنیا چیست؟

به گزارش کلوب فارسی، قهرمان کشتی آزاد دنیا پس از انتها مسابقات جام باشگاه های دنیا در مورد تغییر وزنش برای حضور در رویدادهای آینده، توضیحاتی را ارائه کرد.

چالش کامران قاسمپور در المپیک ، تصمیم قهرمان کشتی دنیا چیست؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، روز گذشته تیم بانک شهر به نمایندگی از کشورمان توانست با شکست تیم پادوبنی روسیه به عنوان قهرمانی دست یابد. این در حالی بود که کامران قاسمپور قهرمان کشتی دنیا نیز در قالب تیم بانک شهر به میدان رفت که پس از انتها این مسابقات نیز توضیحاتی در مورد تغییر وزنش برای آینده ارائه کرد.

  • ببینید | درخشش حسن یزدانی و کامران قاسم پور مقابل روس ها | هنرنمایی پادشاه ایرانی در فینال جام باشگاه های دنیا

به همین دلیل کامران قاسمپور دارنده 2 مدال طلای رقابت های دنیای 2021 و2022 در وزن 92 کیلوگرم در یک گفتگوی تلویزیونی به برنامه هایش برای آینده اشاره نمود و گفت: فعلاً تمام تمرکز من روی همین وزن است، اما به خوبی می دانم باید برای حضور در المپیک، وزنم را تغییر دهم. البته این موضوع به این علت است که وزن 92 کیلوگرم جزو اوزان المپیکی نیست. با توجه به این مساله باید بعد از رقابت های دنیای 2023 صربستان در مورد وزنم تصمیم گیری کنم.

وی به حضور روس ها در این دوره از مسابقات جام باشگاه های دنیا هم اشاره نمود و گفت: روسیه همواره در هر میدانی با تیم های مدعی حاضر می شود و سال جاری هم کشتی گیران خوبی را به جام باشگاه های دنیا آورده بود. ضمن اینکه حاجی مراد گاتسالوف یکی از ستاره های کشتی روسیه هم سرمربیگری تیم پادوبنی را در جام باشگاه های دنیا بر عهده داشت که همین موضوع نیز با جذابیت های خاص خودش همراه بود.

بر اساس این گزارش، هفتمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های دنیا با حضور 6 تیم طی روزهای 28 و 29 بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار گردید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 بهمن 1401 بروزرسانی: 30 بهمن 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 352

به "چالش کامران قاسمپور در المپیک ، تصمیم قهرمان کشتی دنیا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش کامران قاسمپور در المپیک ، تصمیم قهرمان کشتی دنیا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید