نرخ نامه تازه قیمت بلیط پروازهای داخلی منتشر شد

به گزارش کلوب فارسی، انجمن شرکت های هواپیمایی ضمن به روزرسانی دامنه نرخ بلیط پروازهای داخلی، از اعمال تعرفه نو در ابتدای آبان ماه خبر داد.

نرخ نامه تازه قیمت بلیط پروازهای داخلی منتشر شد

انجمن شرکت های هواپیمایی دامنه نرخ تازه پروازهای داخلی را به روز رسانی کرد و به گفته دبیر این انجمن، تعرفه های تازه از ابتدای آبان ماه اجرایی می شود. بر اساس نرخ نامه تازه، تعداد پروازهای با قیمت یک میلیون تومان به صورتی چشم گیر افزایش داشته است و حداکثر قیمت بلیط برای اغلب جهتها، بیش از یک میلیون تومان خواهد بود.

همچنین طبق این نرخ نامه حداقل قیمت بلیط ها برای چند جهت محدود از 500 هزارتومان آغاز می شود و مابقی جهتها نیز از 600 تا 700 هزارتومان خواهد بود.

گران ترین بلیط موجود در حال حاضر متعلق به جهت تبریز به بندر عباس است که 2,674,200 تومان قیمت گذاری شده و قیمت بلیط کرمانشاه به بندرعباس نیز دو میلیون و 60 هزار تومان اعلام شده است. از دیگر بلیط های بالای دو میلیون تومان می توان به پرواز کیش به تبریز با قیمت 2,571,300 و ماه شهر به مشهد با قیمت دو میلیون و 30 هزارتومان اشاره کرد.

گفتنی است که حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران- مشهد یک میلیون و 354 هزارتومان خواهد بود و حداقل قیمت بلیط در این جهت نیز 647 هزار و پانصد تومان در نظر گرفته شده است.

پیش از این در ماه خرداد و به واسطه ضرر و زیان های ناشی از ویروس کرونا برای شرکت های هواپیمایی، قیمت بلیط هواپیما یک بار افزایش یافته بود. افزایش قیمت کنونی به بهانه فرایند صعودی قیمت دلار و تنها در کمتر از چهار ماه اتفاق افتاده است. پیش تر مدیران سابق سازمان هواپیمایی اعلام کرده بودند که 55 درصد از هزینه های شرکت های هواپیمایی ارزی است. این درحالی است که مدیران کنونی سازمان هواپیمایی کشوری هنوز در رابطه با افزایش قیمت تازه اظهار نظر نکرده اند. شرح کامل قیمت بلیط پروازهای داخلی از طریق انجمن شرکت های هواپیمایی منتشر شده است.

برای خرید بلیط پروازهای خارجی یا داخلی شرکت های مختلف هواپیمایی، می توانید با کمک موتور جستجوی پرواز خبرنگاران ارزانترین بلیط هواپیما را به مقصد مورد نظرتان، به راحتی خریداری کنید.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 147

به "نرخ نامه تازه قیمت بلیط پروازهای داخلی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ نامه تازه قیمت بلیط پروازهای داخلی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید