محدودیت زمانی ویدیو های ریلز اینستاگرام به 90 ثانیه رسید

به گزارش کلوب فارسی، اینستاگرام ساعاتی قبل از ارائه قابلیت های نو برای ویدیو های ریلز (Reels) اطلاع داد. مهم ترین ویژگی نو، افزایش محدودیت زمانی این ویدیو ها است و حالا کاربران می توانند ویدیو های 90 ثانیه ای در این بخش قرار دهند.

محدودیت زمانی ویدیو های ریلز اینستاگرام به 90 ثانیه رسید

از دیگر ویژگی های نو می توانیم به افزایش شمار افکت های صوتی و بعلاوه استفاده از صدای پس زمینه مربوط به ویدیو های حداقل 5 ثانیه ای اشاره کنیم. بخشی از قابلیت های موجود در استوری ها مانند نظرسنجی، ایموجی و مسابقه (کوییز) هم در ویدیو های ریلز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

همانطور که احتمالا می دانید، بخش ریلز پاسخ اینستاگرام به تیک تاک است. اگرچه کاربران در تیک تاک می توانند ویدیو های 10 دقیقه ای هم قرار دهند، اما مدیران اینستاگرام فعلا ترجیح داده اند مدت زمان ویدیو های این بخش را به 90 ثانیه محدود نمایند. روی هم رفته تیک تاک تهدید بسیار مهمی برای اینستاگرام محسوب می گردد و بنابراین این اپلیکیشن مرتبا از ویژگی های نوی رونمایی می نماید.

به عنوان مثال مدتی قبل اعلام شد که اینستاگرام میخواهد شخصی سازی نمایش پست ها در پروفایل کاربران را امکان پذیر کند. یکی از افشاگران در همین زمینه اعلام نموده که کاربران در آینده می توانند بخشی دلخواه از یک تصویر را به به عنوان تصویر کاور پروفایل خود انتخاب نمایند.

بعلاوه اینستاگرام توجه ویژه ای به NFT نشان داده و مدیرعامل اینستاگرام از شروع آزمایش این قابلیت خبر داده است. به لطف این قابلیت، کاربران می توانند از اینستاگرام به عنوان پلتفرمی برای اشتراک گذاری و خرید و فروش NFT استفاده نمایند.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 228

به "محدودیت زمانی ویدیو های ریلز اینستاگرام به 90 ثانیه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت زمانی ویدیو های ریلز اینستاگرام به 90 ثانیه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید