قرار کتاب به روایت هایی از زندگی تهمتن می رسد

به گزارش کلوب فارسی، به گزارش خبرنگاران ، روایت هایی از زندگی تهمتن به قلم خودش مجموعه ای از داستان های کوتاه طنز نوشته کتایون امامی است که شیوه روایت دارد.

قرار کتاب به روایت هایی از زندگی تهمتن می رسد

داستان های این کتاب، روایت هایی از زندگی روزمره یک جوان به عنوان نمادی از آحاد جامعه و مسائل ساده ای است که با آنها روبه روست و از جمله موضوعات و مسائلی که در این کتاب مورد اشاره قرار گرفته می توان به ازدواج، دغدغه سالمندی، روابط فامیلی از دست رفته، نامگذاری بچه ها و مسکن اشاره نمود.

روایت هایی از زندگی تهمتن به قلم خودش به دور از تکلف و ساختارهای زبانی پیچیده و همراه با نگاهی طنزآمیز نوشته شده و مناسب همه رده های سنی است.

نشست نقد و آنالیز این کتاب، سه شنبه دوم خرداد از ساعت 17 در فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد و ورود عموم علاقه مندان به آن آزاد است.

سلسله جلسات قرار کتاب به وسیله فرهنگسرای اندیشه و با موضوع معرفی برترین کتاب های منتشر شده به اهالی کتاب در مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 برگزار می گردد.

در این برنامه ها طی نشستی با حضور مخاطبان، یک منتقد و نویسنده کتاب، اثری شاخص در حوزه های مختلف داستان کوتاه، رمان، تاریخ شفاهی وخاطره نگاری نقد و آنالیز می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1402 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 387

به "قرار کتاب به روایت هایی از زندگی تهمتن می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار کتاب به روایت هایی از زندگی تهمتن می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید