عرضه گوشی های نو ویوو Y7x در آینده نزدیک

به گزارش کلوب فارسی، گوشی های هوشمند Vivo Y7x که احتمالا به زودی روانه بازار هند می شوند به صفحه نمایش 120 هرتزی و پردازنده Helio G96 مجهز خواهند بود.

عرضه گوشی های نو ویوو Y7x در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگاران، شرکت ویوو چند گوشی هوشمند از سری Y مانند ویوو Y21T، ویوو Y33T، ویوو Y21e، ویوو Y21A و ویوو Y75 5G را از ابتدای سال 2022 در بازار هند عرضه کرده است. اطلاعات نو نشان می دهد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی دیگر از سری Y به نام Vivo Y7x در هند است. در ادامه به معرفی مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند می پردازیم.

طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت بنچمارک PassionateGeekz، انتظار می رود ویوو Y7x با صفحه نمایش 6.44 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز وارد بازار شود. مشخص نیست که آیا دستگاه مجهز به پنل LCD یا پنل AMOLED خواهد بود. برای تامین امنیت نیز یک اسکنر اثر انگشت در کناره قاب قرار گرفته است.

گوشی Y7x احتمالاً از چیپست Helio G96 استفاده می کند. این دستگاه ممکن است با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری FunTouchOS عرضه شود. همچنین احتمال دارد چیپست Helio G96 با حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شود. در مورد باتری و قابلیت های دوربین Y7x هنوز صحبتی نشده است.

بر اساس آخرین گزارش ها انتظار می رود گوشی Vivo Y7x تا خاتمه ماه فوریه یا اوایل مارس عرضه شود. همچنین پیش بینی می شود این دستگاه در بازار هند کمتر از 18000 روپیه (تقریبا معادل 240 دلار آمریکا) قیمت داشته باشد.

جدا از گوشی های سری Y، شرکت Vivo در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های سری T خود در هند نیز هست. این سازنده چینی در 9 فوریه (20 بهمن) در هند از گوشی هوشمند Vivo T1 5G رونمایی می کند. این دستگاه یک گوشی هوشمند مبتنی بر عملکرد خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون 695 پشتیبانی می کند. تبلیغات این دستگاه نشان می دهد که ظاهر آن شبیه به Y75 5G خواهد بود.

متأسفانه، اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات Vivo T1 5G وجود ندارد، اما در مورد قیمت این دستگاه برآورد هایی شده است. پیش بینی می شود قیمت این گوشی در بازار هند زیر 20000 روپیه (تقریبا معادل 267 دلار آمریکا) خواهد بود. خرید Vivo T1 5G منحصراً از طریق فروشگاه اینترنتی Flipkart امکان پذیر است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 124

به "عرضه گوشی های نو ویوو Y7x در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی های نو ویوو Y7x در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید