ضرورت ایجاد شغل بعد از انجام مراحل درمان معتادان

به گزارش کلوب فارسی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعد از مرحله تربیت و درمان معتادان متجاهر، ایجاد شغل برای آن ها لازم است.

ضرورت ایجاد شغل بعد از انجام مراحل درمان معتادان

مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در آیین افتتاح 3 مجتمع تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر اظهار کرد: بحث تربیتی و تربیت نسل زمان خود و آینده بسیار مهم است؛ چنانکه پیامبر اسلام (ص) هم برای تربیت انسان ها مبعوث شد.

وی اضافه نمود: در شروع هفته وحدت باید به بحث تربیتی که در شهرداری تهران گوشه ای از آن را دنبال کردیم، اشاره کنیم و امیدواریم در این موضوع به جایگاه خوبی برسیم.

چمران ادامه داد: قرارگاهی در حوزه آسیب های اجتماعی ایجاد شده است تا بحث معتادان متجاهر که از مسائل شهر بود و برای نسل های جوان ما بدآموزی داشت را جمع آوری کند. بخشی از این مساله برعهده شهرداری گذاشته شد و امروز شاهدیم که وعده های داده شده تحقق یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کوشش دشمن در ازدیاد آسیب های اجتماعی و توسعه اعتیاد است، عنوان نمود: شایسته است که بیشتر کوشش کنیم و باید بعد از آموزش و تربیت، کاریابی برای آن ها صورت پذیرد، چون در غیر اینصورت به حالت اول خود باز می گردند.

منبع: مقدار

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 289

به "ضرورت ایجاد شغل بعد از انجام مراحل درمان معتادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ایجاد شغل بعد از انجام مراحل درمان معتادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید