خدمات رسانی مطلوب تر مخابرات با افزایش تعرفه ها

به گزارش کلوب فارسی، مدیر عامل مخابرات استان مرکزی بر ضرورت افزایش تعرفه های تلفن ثابت برای خدمات رسانی مطلوب تر به مردم تاکید کرد.

خدمات رسانی مطلوب تر مخابرات با افزایش تعرفه ها

لطفی، مدیر عامل مخابرات استان مرکزی در تشریح این خبر مطالبی به شرح زیر بیان نمود: طی 12 سال گذشته متاسفانه به علت ثابت ماندن تعرفه های تلفن ثابت و با توجه به افزایش چند درصدی تورم طی این سالها، امروز شبکه مخابراتی کشور با بحران درآمد و نقدینگی روبرو است به طوری که درآمد ها حتی جوابگوی پرداخت حقوق نیست و نوسازی و بهسازی تجهیزات هم میسر نیست.

حدود 50 درصد خطوط ثابت شبکه مخابراتی کشور امروز کم کارکرد یا فاقد کارکرد است بطوریکه ارزش وصول ندارد و این شرایط اصلا به نفع مردم و نظام و شبکه ارتباطی نیست و این مستهلک کردن شبکه ارتباطی کشور است.

طرحی از طریق ستاد تنظیم بازار مصوب شده که در این طرح حداقلی برای تلفن های کم کارکرد در نظر گرفته شده به این معنی که خطی که فاقد کارکرد است باید حدود 10 هزار تومان را در شهرستان های استان و 15 هزار تومان در مراکز استان به عنوان حداقلی پرداخت کنند.

در ازای این طرح مشترکین در شهرستان ها 2666 دقیقه معادل 44 ساعت و در مراگز استان ها 56 ساعت میتوانند مکالمه رایگان دریافت کنند.

این طرح سبب منطقی شدن هزینه ها می شود تا مخابرات بتواند به تکالیف خود در حوزه زیرساختی نیز عمل کند.

خبرنگاران مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 278

به "خدمات رسانی مطلوب تر مخابرات با افزایش تعرفه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رسانی مطلوب تر مخابرات با افزایش تعرفه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید