بازی های کنسولی به آیفون 15 پرو می آیند؛ از رزیدنت اویل ویلج تا اساسینز کرید میراژ

به گزارش کلوب فارسی، به نظر می رسد که اپل با آیفون 15 پرو بیش از هر زمان دیگری به سمت بازار بازی متمایل شده است چرا که در رویداد اخیر این شرکت، اعلام شده که بازی های بزرگی مانند بازسازی رزیدنت اویل 4، رزیدنت اویل ویلج، اساسینز کرید میراژ و دث استرندینگ روی دستگاه های نو این کمپانی اجرا خواهند شد.

بازی های کنسولی به آیفون 15 پرو می آیند؛ از رزیدنت اویل ویلج تا اساسینز کرید میراژ

در رویداد اخیر اپل همانطور که انتظار می رفت، سری گوشی های 15 آیفون معرفی گردید که شامل آیفون 15، آیفون 15 پرو، آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو مکس می گردد. در حالی که آیفون 15 پرو و پرو مکس با تراشه نو A17 پرو و نمایشگری با نرخ به روزرسانی 120 هرتزی عرضه می شوند، آیفون 15 و 15 پلاس دارای تراشه A16 هستند و نرخ به روزرسانی 60 هرتز هستند. مدل های نو آیفون برای اولین بار به جای پورت لایتنینگ اختصاصی، با پورت های تایپ سی عرضه می شوند. این شرکت بعلاوه از مدل های ساعت هوشمند Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2 رونمایی کرد.

یکی از مواردی که بیش از همه در این رویداد برجسته شد، پیشرفت هایی در بازی با گوشی های هوشمند بود که اپل توانسته با تراشه نو A17 Pro خود به آن دست پیدا کند. این تراشه از ری تریسینگ مبتنی بر سخت افزار پشتیبانی می نماید که به آیفون 15 پرو و پرو مکس اجازه می دهد تا آثار AAA را به صورت کاملا نیتیو اجرا کند. لازم به ذکر است که پیش از این بازی های کنسولی در این حد و میزان تنها به صورت ابری روی گوشی های هوشمند قابل تجربه بودند.

البته باید بدانید که در گذشته آثاری مانند فورتنایت یا گنشین ایمپکت بوده اند که تجربه ای مشابه نسخه های کنسولی خود روی تلفن های هوشمند ارائه داده اند. بنابراین، اهمیت این اعلامیه تا حد زیادی به این بستگی دارد که عمر باتری آیفون 15 پرو در حین بازی به عنوان یک اساسین یا غرق شدن در یک دهکده ترسناک در جست وجوی دختر گمشده خود در رزیدنت اویل چگونه عمل خواهد نمود.

در نهایت لازم به ذکر است که در حالی که اساسینز کرید میراژ قرار است در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) امسال برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه گردد، این بازی تا نیمه اول سال 2024 برای آیفون 15 پرو و پرو مکس منتشر نخواهد شد. در خصوص بازسازی رزیدنت اویل 4، رزیدنت اویل ویلج و دث استرندینگ، این بازی ها قرار است اواخر امسال روی گوشی های ذکر شده عرضه شوند. در واقع به نظر می رسد که اگر اپل چیزی برای گفتن در حیطه بازی داشته باشد، سال 2024 می تواند یک نقطه عطف بزرگ محسوب گردد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 شهریور 1402 بروزرسانی: 24 شهریور 1402 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 433

به "بازی های کنسولی به آیفون 15 پرو می آیند؛ از رزیدنت اویل ویلج تا اساسینز کرید میراژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کنسولی به آیفون 15 پرو می آیند؛ از رزیدنت اویل ویلج تا اساسینز کرید میراژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید