بنتلی باتور؛ لوکس و اشرافی

به گزارش کلوب فارسی، اما معرفی کوپه تازه باتور از دپارتمان مولینر نشان از تغییراتی دارد که جسارت بالایی در پذیرش آن وجود داشته است! به نحویی که در قسمت دماغه باتور طراحی تازهی را می بینیم که ارتباطی به محصولات سال های اخیر بنتلی ندارد.

بنتلی باتور؛ لوکس و اشرافی

بنتلی از جمله خودروسازانی است که تغییرات جزیی در زبان طراحی محصولات خود طی سال ها فعالیت درخشان در این صنعت ایجاد نموده است. به عبارت دیگر زبان طراحی این کمپانی چنان پیروز بوده که حفظ آن تبدیل به یکی از رموز پیروزیت بنتلی شده است.

اما معرفی کوپه نو باتور از دپارتمان مولینر نشان از تغییراتی دارد که جسارت بالایی در پذیرش آن وجود داشته است! به نحویی که در قسمت دماغه باتور طراحی نوی را می بینیم که ارتباطی به محصولات سال های اخیر بنتلی ندارد.

این بنتلی در طراحی ستون آخر و نمای کامل پشت نیز براساس روح خودرو های کلاسیک سال های دور کمپانی شکل گرفته و انصافا چشم انداز زیبایی را نیز به چشمان مخاطب هدیه می نماید.

خط شانه کرومی که از قسمت ابتدایی خط درپوش موتور آغاز می گردد و تا ستون آخر ادامه دارد، اهمیت بالایی در بهبود حس لوکس این کوپه اشرافی دارد. تفاوت سطح روی درب ها به علاوه رینگ های 22 اینچی اختصاصی مولینر را نیز باید به فرمول نمای جانبی اضافه کنیم.

پیشرانه توربودوقلو 6 لیتری 12 سیلندر، اینجا برابر با 710 اسب بخار خروجی و 1000 نیوتن متر گشتاور دارد. با این مشخصات، باید مولینر باتور را قدرتمندترین محصول فراوریی کمپانی بنتلی تا به امروز بدانیم.

از دیگر ویژگی های بخش فنی می توان به سیستم تعلیق تطبیقی، سامانه تمام چرخ محرک و دیفرانسیل ال اس دی الکترونیک اشاره نمود.

فضای داخل کابین بنتلی باتور در نوع خود یک تابلوی هنری است. ترکیب چرم دو رنگ، عناصر فلزی براق، فیبر کربن و در نهایت دقت بسیار بالا موجب شده تا یکی از خاص ترین های صنعت خودرو شکل بگیرد. جالب آنکه بنتلی جزئیات پرینت سه بعدی شده از جنس طلای 18 عیار را نیز برای این کابین پیش روی مشتریان قرار داده است.

فراوری بنتلی مولینر باتور محدود به 18 دستگاه خواهد بود و حدود 2 میلیون دلار قیمت دارد.

منبع: فرادید
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 265

به "بنتلی باتور؛ لوکس و اشرافی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتلی باتور؛ لوکس و اشرافی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید