بازی جیمز باند سازندگان هیتمن زودتر از 2025 عرضه نخواهد شد

به گزارش کلوب فارسی، برای مدت زیادی است که ما شاهد یک بازی نو از مجموعه جیمز باند (James Bond) نبوده ایم. معروف ترین بازی ساخته شده از مأمور 007، چشم طلایی (Golden Eye) بود. تا الان عناوین زیادی از این مجموعه ساخته شده که اکثراً چندان پیروز نبودند. با این حال دنیای بازی جیمز باند پتانسیل زیادی داشته و به زودی از آن استفاده خواهد شد.

بازی جیمز باند سازندگان هیتمن زودتر از 2025 عرضه نخواهد شد

شرکت آی او (IO Interactive) خاطرنشان کرد که بازی جیمز باند ساخته شده به وسیله این شرکت تا قبل از اواسط سال 2025 عرضه نخواهد شد. آی او از شرکت های بسیار خوب در دنیای بازی سازی بوده و از کارهای آن می توان به مجموعه هیتمن (Hitman) اشاره نمود. شرکت آی او به شکل رسمی این موضوع را اعلام نکرد. بلکه در گزارش اقتصادی ای که اخیراً منتشر کرد این موضوع دریافت می گردد.

آی او انتظار دارد تا انتهای سال اقتصادی جاری، نزدیک به 60 تا 67 میلیون دلار عایدی داشته باشد. البته در این گزارش ذکر شده که انتظار می رود در سال های آینده این عایدی کاهش پیدا کند. علت آن هم کمبود عرضه عناوین نو در سال های بعدی است. در این چند سال اخیر به علت عرضه هیتمن 3 شرکت آی او عایدی بسیار خوبی داشت.

در گزارش اقتصادی اعلام شده که سال های بعدی برای شرکت سخت خواهند بود. به علت اینکه فرایند ساخت عنوان بعدی طولانی بوده و به همین علت عناوینی در این مدت عرضه نخواهند شد. در اصل پیش بینی می گردد که سال اقتصادی 2024 و 2025 میلادی برای این شرکت سال های سختی باشند. در بیانیه دقیقاً ذکر شده که تا انتهای سال اقتصادی 2025 یعنی 11 فروردین سال 1404 ما شاهد بازی نوی از این شرکت نخواهیم بود!

پروژه جیمز باند شرکت آی او در سال 2020 معرفی گردید. از آن موقع تا الان دیگر خبری از این بازی منتشر نشده است. تنها اتفاقی که برای شرکت آی او افتاد این بود که افراد زیادی را برای کار روی این پروژه استخدام کرد. طبق چیزی که اعلام شده بازی بعدی جیمز باند ارتباطی به فیلم ها و بازیگران قبلی مجموعه جیمز باند ندارد. این شرکت در اصل میخواهد تا جیمز باند را از نو طراحی کند.

در کنار بازی جیمز باند، آی او در حال کار روی یک عنوان نو با زمینه اژدها است. اینطور که شایعات می گویند، این بازی قرار است به صورت انحصاری برای ایکس باکس عرضه گردد. با توجه به چیزی که در گزارش اقتصادی نوشته شده، آی او در حال کار روی چند عنوان مختلف است. حال امکان دارد که این بازی ها قبل از سال 2025 میلادی معرفی شوند اما قطعاً عرضه نخواهند شد.

البته شرکت آی او کاملاً بدون عرضه محتوا نخواهد بود. به علت اینکه این شرکت همچنان به پشتیبانی از هیتمن 3 ادامه خواهد داد و محتوای اضافی برای آن عرضه خواهد نمود. آخرین مورد اضافه شده به بازی هم حالت Freelancer بوده که عرضه آن تا نیمه دوم سال 2022 با تأخیر روبرو شد. هنوز اطلاعات چندانی از حالت Freelancer عرضه نشده ولی اینطور که به نظر می رسد حالت روگ لایک (Rogue Like) خواهد داشت.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 272

به "بازی جیمز باند سازندگان هیتمن زودتر از 2025 عرضه نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی جیمز باند سازندگان هیتمن زودتر از 2025 عرضه نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید