بازی تازه آتاری به مناسبت 50 سالگی به تاریخچه این شرکت می پردازد

به گزارش کلوب فارسی، شرکت دیجیتال اکلیپپس (Digital Eclipse) به همراه آتاری (Atari) بازی آتاری 50: جشن سالگرد (Atari 50: The Anniversary Celebration) را معرفی کردند. این بازی برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه آن نیز اعلام نشده است. با اینحال قرار است در زمستان سال جاری با قیمت 40 دلار در بازار موجود بشود.

بازی تازه آتاری به مناسبت 50 سالگی به تاریخچه این شرکت می پردازد

چندی پیش برند آتاری 50 ساله شد. این برند در حال حاضر قدیمی ترین در جهانی گیمینگ بوده و سابقه بسیاری دارد. البته شرکت آتاری فراز و نشیب بسیاری داشته و دیگر محبوبیت قدیم خود را ندارد. معروف ترین کنسول این شرکت را می توان آتاری 2600 نام برد. این دستگاه باعث شد تا کنسول های خانگی معنا پیدا نموده و گیمرها بتوانند در خانه خود نیز بازی های ویدئویی را تجربه نمایند.

آتاری 50 در اصل یک سفر طولانی برای کاربران است. این بازی به کاربران سابقه 50 ساله آتاری را نشان می دهد. محتوای موجود در این عنوان شامل مستند، مصاحبه، دفترچه های هنری و البته بیش از 90 بازی است. دیجیتال اکلیپس تمام کوشش خود را نموده تا این عناوین قدیمی به برترین نحو روی کنسول های نو اجرا شوند.

آتاری 50 به سبک خاصی طراحی شده است. به اینگونه که تمام محتوای خود را با یکدیگر ترکیب نموده تا شما داستان آتاری را کامل متوجه شوید. از مشکلاتی که بعد از رکود جهانی گیمینگ بوجود آمد تا تغییراتی که در ادامه راستا در شرکت آتاری ایجاد شد. مستندهای مختلف از فرایند ساخت بازی ها و حتی تصاویر جالبی نیز از این عناوین وجود دارند.

علاوه بر عناوین کلاسیک آتاری، شرکت دیجیتال اکلیپس 6 بازی نو نیز در این مجموعه قرار داده است. به همین علت بازی آتاری 50 محتوای نو هم خواهد داشت. بازی های نو موجود در آتاری 50 موارد زیر هستند:

  • Swordquest: AirWorld
  • Haunted Houses
  • VCTR-SCTR
  • Neo Breakout
  • Quadratank
  • Yars Revenge Reimagined

به طور کلی این بازی به گونه ای طراحی شده تا همه افراد با برند آتاری آشنا شوند. قطعاً آتاری نتوانست موفقیت پایداری در جهانی گیمینگ داشته باشد ولی تأثیری که روی این جهان داشت از هر شرکت دیگری بیشتر بود.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 240

به "بازی تازه آتاری به مناسبت 50 سالگی به تاریخچه این شرکت می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه آتاری به مناسبت 50 سالگی به تاریخچه این شرکت می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید