این بازیگر مشهور چگونه برای به دست آوردن دلِ عشق اش جنگید؟

به گزارش کلوب فارسی، این همان اتفاقی است که برای متیو مک کانهی و همسرش کامیلا آلوز اتفاق افتاده است، زوجی که داستان عاشقانه زیبای آن ها با رد چندین باره مک کانهی از سوی آلوز شروع شد.

این بازیگر مشهور چگونه برای به دست آوردن دلِ عشق اش جنگید؟

وقتی سلبریتی ای وارد رابطه عاشقانه می گردد، از همان زمان برآورد ها آغاز می گردد. چطور باهم آشنا شدند؟ رابطه شان دوام خواهد داشت؟ باهم تشکیل خانواده خواهند داد؟ برخی از این رابطه ها عمر کوتاهی دارند، اما برخی چنان رابطه مستحکمی می سازند که توجه و تحسین دیگران را برمی انگیزند.

این همان اتفاقی است که برای متیو مک کانهی و همسرش کامیلا آلوز اتفاق افتاده است، زوجی که داستان عاشقانه زیبای آن ها با رد چندین باره مک کانهی از سوی آلوز آغاز شد.

مک کانهی در همان نگاه اول دل باخت

در سال 2006، یک سال پس از آنکه نشریه پیپل، متیو مک کانهی را به عنوان مجذوب نماینده ترین مرد جهان انتخاب کرد، آقای بازیگر به همراه دوستانش به کافه ای در لس آنجلس رفته بود که در آنجا با همسر آینده اش آشنا شد. مک کانهی در اینباره گفته: یک دفعه سر و کله اش پیدا شد و جلوی چشمم چپ و راست می رفت. انگار روی آب شناور بود. نگفتم: اون کیه؟ گفتم: اون چیه؟ بعدش خودم را به او معرفی کردم.

واکنش آلوز، اما چیز دیگری بود

برای کامیلا آلوز، مدل و طراح برزیلی شرایط کاملاً متفاوت بود. او در اینباره گفته: ما در آن کافه دو بار باهم برخورد داشتیم. بار اول نفهمیدم او کیست… خودش را کامل پوشانده بود و واقعاً متوجه نشدم کیست. و اینجا بود که یکی از دوستان مک کانهی پا به میان گذاشت و به آن ها یاری کرد از سردرگمی نجات یابند.

مدتی طول کشید تا با یکدیگر وارد رابطه شوند

مک کانهی گفته: آن شب 25 دقیقه برترین اسپانیایی تمام عمرم را حرف زدم. کامیلا پرتغالی صحبت می کرد. فکر نمی کنم هیچ وقت به اندازه آن شب زبان پرتغالی را خوب فهمیده باشم. کاملاً تمرکز نموده بودم که تأثیر هم کرد. بعد از آن، مهمانی شان را در خانه مک کانهی ادامه دادند. با این حال آلوز به مک کانهی گفت که باید برود: گفت: خب، من دیگر می روم. می خواهم تاکسی بگیرم.

آلوز زیر بار نمی رفت

گرچه مک کانهی همان روز از آلوز خواست تا باهم بیرون بروند، اما آلوز دعوت او را رد کرد، چون آن روز تولد پدرش بود. مک کانهی، اما تسلیم نشد و در دو موقعیت دیگر هم از او خواست تا باهم بیرون بروند، اما آلوز باز هم نپذیرفت. دست آخر یک بار مک کانهی آلوز را به خانه خود دعوت کرد و برایش شام پخت و آن موقع بود که بالاخره توانست دلش را به دست آورد.

آغاز داستان عاشقانه آن ها

بعد از 2 سال رابطه عاشقانه در سال 2012، این زوج رسماً با یکدیگر ازدواج کردند. در همان سال کانهی تصمیم گرفت خانه خودشان را در مالیبو طراحی نمایند. مک کانهی در اینباره گفته: قبلاً روی تپه های هالیوود یک خانه بزرگ داشتم که فضایش را خودم طراحی نموده بودم و جزئیات همه چیز کار خودم بود. اما آن خانه برای من بود. اگر به آنجا می رفتیم، کامیلا می گفت مسئله ای ندارد و لازم نیست چیزی را تغییر بدهیم. ولی با خودم فکر کردم که بالاخره توانسته ام زنی که می خواهم را پیدا کنم پس باید نیمی از همه چیز برای او باشد.

داستان عاشقانه ای که هر روز نوشته می گردد

متیو مک کانهی و کامیلا آلوز حالا پس از 16 سال زندگی مشترک، یکی از پایدارترین ازدواج های هالیوود را دارند. مک کانهی در مصاحبه ای به شوخی گفت: همسرم علاقه ای به بیرون پرت کردنم ندارد.، اما راز رابطه مستحکم آن ها در نوع نگاه شان به مسائل پیش رو در زندگی است: اگر همه چیز دارد خوب پیش می رود، چراغ سبز را روشن نگه دار. اگر نه، فوراً با آن ها رو به رو شو تا دوباره سر و کله شان پیدا نگردد و بعداً زمین گیرت ننمایند.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 325

به "این بازیگر مشهور چگونه برای به دست آوردن دلِ عشق اش جنگید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بازیگر مشهور چگونه برای به دست آوردن دلِ عشق اش جنگید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید