اعزام نمایندگان صندوق رفاه به دانشگاه ها برای بررسی مسائل رفاهی

به گزارش کلوب فارسی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری از اعزام نمایندگان این صندوق به دانشگاه ها برای احصاء مسائل و مسائل رفاهی مرتبط با دانشجویان خبر داد.

اعزام نمایندگان صندوق رفاه به دانشگاه ها برای بررسی مسائل رفاهی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مسعود گنجی با اشاره به راهکار صندوق رفاه دانشجویان برای کمک به کسری ظرفیت خوابگاهی دانشگاه ها با توجه به حضوری شدن آموزش گفت: با توجه به اینکه شرایط و امکانات دانشگاه ها با یکدیگر فرق دارد بنابراین روسای دانشگاه ها باید براساس شرایط دانشگاه و خوابگاه خود در این زمینه تصمیم گیری کنند تا دانشجویان با کمترین مسئله ای روبرو نشوند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی صندوق رفاه دانشجویان برای کمک به دانشگاه ها اضافه کرد: دانشگاه هایی که دارای مشکل در زمینه خدمات رفاهی هستند، می توانند مسائل و مسائل خود را در حوزه های مختلف به صندوق رفاه دانشجویان منتقل کنند، سپس کنندگانی از صندوق برای بررسی و احصاء مسائل به دانشگاه مذکور اعزام می شوند و پس از بررسی و جمع بندی، مسائل مربوطه در هیأت رئیسه صندوق رفاه دانشجویان مطرح می شود و کمک های لازم صورت می گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به وام های دانشجویی گفت: ثبت نام وام های دانشجویی نیز آغاز شده است، تصمیم داریم هیچ لیست وامی از سوی دانشگاه و دانشجویان بی پاسخ نماند و هیچ دانشجوی وام گیرنده واجد شرایطی از وام محروم نشود.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی های لازم نیز با ارگان های مربوطه، سازمان امور دانشجویان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 12

به "اعزام نمایندگان صندوق رفاه به دانشگاه ها برای بررسی مسائل رفاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام نمایندگان صندوق رفاه به دانشگاه ها برای بررسی مسائل رفاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید