اسکان در خوابگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان پس از 7 مرحله تأیید

به گزارش کلوب فارسی، دانشگاه صنعتی اصفهان در اطلاعیه ای نحوه اسکان دانشجویان در خوابگاه ها برای نیم سال دوم تحصیلی را با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام کرد.

اسکان در خوابگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان پس از 7 مرحله تأیید

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان در اطلاعیه ای نحوه ثبت نام دانشجویان برای اسکان در خوابگاه ها برای نیم سال دوم را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه ثبت نام در سامانه گلستان این دانشگاه از 6 بهمن آغاز می شود و ارائه خدمات خوابگاهی فقط به دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد برنامه ریزی شده است.

اسکان دانشجویان با 7 مرحله تأیید امکان پذیر است؛ ابتدا دانشجو باید درخواست اسکان را با پیوست کارت واکسن کرونا در پیشخوان سامانه گلستان این دانشگاه ارسال کند. دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان ملزم به تزریق دز سوم واکسن نیز هستند.

در مرحله بعدی دانشجو باید بدهی معوق خود را پرداخت کند. پس از آن دانشجو به تأیید کارشناس اسکان، تأیید استاد راهنما، تأیید رئیس دانشکده، تأیید غیرحضوری مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، تأیید اداره کل امور دانشجویی، تأیید اداره سرا های دانشجویی و تأیید حضوری مرکز بهداشت و درمان دانشگاه نیاز دارد.

گفتنی است؛ دانشگاه صنعتی اصفهان برای رعایت پروتکل های بهداشتی ظرفیت اتاق ها را به سه نفر کاهش داده است و دانشجویان برای تحویل اتاق در ساعات اداری روز های شنبه تا چهارشنبه می توانند اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 136

به "اسکان در خوابگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان پس از 7 مرحله تأیید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان در خوابگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان پس از 7 مرحله تأیید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید