آقای سخنگو دقیقا چند درصد؟

به گزارش کلوب فارسی، علی بهادری جهرمی هر بار با ارائه آمارهایی که حتی با گفته های پیشین خودش تناقض دارد، سعی دارد سهم دولت قبل در پیشرفت شبکه ملی اطلاعات را ناچیز جلوه دهد.

آقای سخنگو دقیقا چند درصد؟

به گزارش حبرگزاری خبرنگاران، علی بهادری جهرمی در تازه ترین اظهارنظر درباره پیشرفته شبکه ملی اطلاعات در اردوی روایت نصر 1 در قم گفته است: متأسفانه شبکه ملی اطلاعات در 8 سال دولت گذشته طبق آمار رسمی که خودشان منتشر کردند، حدوداً 30 درصد رشد داشته ولی از شهریور 1400 تا به امروز، تقریباً 25 درصد رشد در این مسئله مهم داشتیم، یعنی حدوداً دولت سیزدهم در یک سال و سه ماه به مقدار 8 سال گذشته در تکمیل شبکه ملی اطلاعات سرعت بخشی نموده است.

این در حالی است که سخنگوی دولت ابراهیم رییسی پیش از این در مشهد گفته بود: در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از 10 درصد پیشرفت داشته اما در یک سال اول دولت 30 درصد رشد و در مجموع 40 درصد رشد را نشان می دهد.

نگاهی ساده به آمارهایی که سخنگوی دولت ارائه می نماید به راحتی می توان تفاوت معناداری در اعداد و رقم ها دید. این در حالی است که حتی همین آمارها هم با چیزی که وزیر ارتباطات ارائه نموده، تفاوت دارد.

در یک ماهه گذشته دو بار وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره مقدار پیشرفت شبکه ملی اطلاعات سخن گفته و تاکید نموده است سهم دولت قبل از این پیشرفت بیش از 30 درصد بوده است و در این دولت شبکه ملی اطلاعات بین 45 تا 50 درصد است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 312

به "آقای سخنگو دقیقا چند درصد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای سخنگو دقیقا چند درصد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید