کم درآمدهای بریتیش کلمبیا برای خرید خودروی برقی تخفیف می گیرند

به گزارش کلوب فارسی، دولت بریتیش کلمبیا می گوید که در حال بهبود برنامه تخفیف وسایل نقلیه الکتریکی است تا آنها را ارزان تر و در دسترس تر کند.

کم درآمدهای بریتیش کلمبیا برای خرید خودروی برقی تخفیف می گیرند

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، در بیانیه ای از سوی وزارت انرژی و معادن استان آمده است که حداکثر تخفیف استانی برای خودروهای الکتریکی باتری دار، سلول سوختی و هیبریدی پلاگین با برد بالا از 3000 دلار به 4000 دلار افزایش می یابد.

حداکثر تخفیف برای خودروهای برقی هیبریدی پلاگین با برد کمتر از بیشترین مبلغ قبلی که 1500 دلار بود به 2000 دلار افزایش می یابد.

طبق اعلام این وزارتخانه، واجد شرایط بودن برای تخفیف بر اساس سطح درآمد خواهد بود؛ به طوری که یک نفر با درآمد حداکثر 80 هزار دلار یا خانواده ای با درآمد حداکثر 125 هزار دلار واجد شرایط بیشترین میزان تخفیف هستند.

با افزایش درآمد شخصی یا خانوار، واجد شرایط بودن تخفیف کاهش به صورت پله ای کم می شود، تا جایی که افراد با درآمد شخصی بالای 100 هزار دلار یا خانواده هایی با درآمد بیش از 165 هزار دلار دیگر از تخفیف برخوردار نمی شوند.

طبق اظهارنامه مالیات بر درآمد سال 2020 بیش از 90 درصد از ساکنان بریتیش کلمبیا واجد شرایط تخفیف خودروهای برقی هستند و در صورت ترکیب با طرح های تشویقی فدرال، می توانند تا 9000 دلار در خرید یا اجاره یک وسیله نقلیه الکتریکی تازه صرفه جویی کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودروهای تازه بریتیش کلمبیا می گوید، تخفیف های تازه باعث می شود این وسایل نقلیه بدون آلایندگی برای افراد کم درآمد ارزان تر بشود.

سقف قیمت واجد شرایط بودن خودرو برای تخفیف در بریتیش کلمبیا حداکثر 55 هزار دلار برای خودروهای کامپکت و فول سایز باقی می ماند، اما برای حمایت از کسانی که به خودروهای برقی بزرگتر نیاز دارند، مانند مینی ون ها، شاسی بلندها و وانت ها سقف قیمت بالاتر در نظر گرفته می شود.

سقف قیمت این خودروها حداکثر 70 هزار دلار مشخص شده است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 254

به "کم درآمدهای بریتیش کلمبیا برای خرید خودروی برقی تخفیف می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کم درآمدهای بریتیش کلمبیا برای خرید خودروی برقی تخفیف می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید