مقاله: کاربرد و مزایای سنگ مصنوعی کورین

به گزارش کلوب فارسی، پرگولا ترمووود، پرگولا چوب پلاست، پرگولا چوبی و پرگولا فلزی، جهت افزودن فضای خصوصی و ایجاد سایه، می تواند متصل به بنا و دارای فضایی جهت نشستن در نظر گرفته گردد ولی می تواند باسم فضایی مستقل و جدا از بنا، باسم نقطه کانونی در منظره، هم ساخته گردد.

مقاله: کاربرد و مزایای سنگ مصنوعی کورین

رزین اکریلیک خالص منجر به فراوری صفحه می گردد که قابل شکل دهی تحت حرارت (ترموفرمینگ) است. صفحه فراوری شده را می توان حرارت داد و به صورت یک شکل تازه خم کرد و سپس بدون اینکه ویژگی های کاربردی خود را از دست دهد همان ورق کورین را سرد کرد.

این نام، نام تجاری یک نوع سنگ مصنوعی است که در سال 1967 اختراع شد. این سنگ به مرور زمان به طور فزاینده ای مورد توجه نهاده شد. برندهای دیگر نسخه های خود را از این سنگ مصنوعی رو نمایی کردند مانند: استارون (SAMSUNG)، LG، هانکس،….

این نوع سازه در واقع نوعی چارچوب دار سفارشی در فضای باز است که مصالحی چون از چوب یا فلز به ساخته می گردد. این ساختار دارای تیرک هایی بوده که بر روی آنها سقف صاف یا قوس دار قرار می گیرد که از یک منظر نگهدارنده شاخه های درخت تاک می باشد. شبکه سرپوشیده بالا می تواند باز گردد یا به اسم پوشش برای انسداد استفاده گردد.

منبع مقاله: کاربرد و مزایای سنگ مصنوعی کورین

انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 39

به "مقاله: کاربرد و مزایای سنگ مصنوعی کورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاربرد و مزایای سنگ مصنوعی کورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید