رونمایی از Xbox تازه مایکروسافت به مناسبت سال ببر!

به گزارش کلوب فارسی، مایکروسافت یک کنسول سفارشی از Xbox Series S را به مناسبت سال ببر در زودیاک چینی معرفی نموده است، تصور می گردد که این کنسول تازه برای خرید در دسترس نخواهد بود.

رونمایی از Xbox تازه مایکروسافت به مناسبت سال ببر!

به گزارش خبرنگاران، مایکروسافت با همکاری یک هنرمند چینی بنام Bu2ma به مناسبت جشن سال نو قمری و سال ببر، اقدام به طراحی 15 کنسول سفارشی Xbox Series S و کنترلر های بی سیم Xbox نموده است. برای طراحی این کنسول ها از شخصیت های آثار این هنرمند استفاده شده است. در حال حاضر اپلیکیشن های Bilibili و Wechat این کنسول ها را به عنوان جایزه مسابقات خود که در 25 ژانویه شروع می شوند، در نظر گرفته اند و فعلا بصورت جداگانه به فروش نمی رسند.

به نظر می رسد که این کنسول های سفارشی و کنترلر های بی سیم اقلام کلکسیونی و نمادین خواهند بود. مایکروسافت در سال های اخیر کنسول های Xbox زیادی با طراحی های سفارشی فراوری نموده است. برخی از این کنسول ها و کنترلر ها با برخی از بازی های محبوب تر ارتباط داشتند که به صورت محدود به فروش می رسیدند.

طبق تقویم قمری چینی، سال ببر از 1 فوریه 2022 تا 21 ژانویه 2023 شروع می گردد. ببر یک موجود مورد احترام و نماد قدرت و زیبایی در فرهنگ چینی می باشد. تعیین نیست که چه تعداد از این کنسول ها به عنوان جایزه مسابقات در نظر گرفته شده اند. کنسول های سفارشی سازی شده نسخه ویژه Xbox Series S جذابیت زیادی خواهند داشت، حتی اگر هیچ خرده فروشی را مورد لطف خود قرار ندهند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 197

به "رونمایی از Xbox تازه مایکروسافت به مناسبت سال ببر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از Xbox تازه مایکروسافت به مناسبت سال ببر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید